Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعد از ظهر روز گذشته (سه شنبه ۲۷ خرداد) دو فروند کشتی صید صنعتی ترال که در محدوده آب‌های منطقه چابهار و کنارک لنگر انداخته و در تخلفی آشکار با ورود به محدوده ۱۲ مایلی، در صید گاه ماهیگیران بومی مشغول صید ممنوعه ترال بودند؛ توسط یگان دریایی امام علی (ع) ندسا در چابهار توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- توقیف این شناورهای صید ترال با اشراف اطلاعاتی بسیج دریایی و رزمندگان پایگاه دریایی امام علی (ع) و در پی اعتراض صیادان بومی منطقه کنارک و چابهار، با حکم قضائی دادستان کنارک صورت گرفت.

شناورهای توقیف شده که حامل بیش از ۸۰ تن انواع ماهی می‌باشند، به منظور انجام مراحل قانونی به لنگرگاه پایگاه دریایی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه منتقل شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه کشتی سپاه چابهار کشتی صید صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، گفت: فاز اول آب‌شیرین‌کن چابهار- کنارک که بر اثر طوفان دچار آسیب و از مدار خارج شده بود، به مدار مصرف بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، علیرضا قاسمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر کشور در فرمانداری کنارک برگذار شد، اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی 15 ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ‌ مشکلی بابت تامین آب ساکنان این شهرها برای 24 ساعت آینده وجود نخواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب 78 روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.

قطع برق 228 روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع برق در جنوب استان، درحال حاضر شبکه برق 228 روستای این منطقه قطع است.

محمد رئیسی اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق 445 روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق 217 روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی‌برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از 200 روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، 202 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 6 دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

احمد وحیدی وزیر کشور عصر روز چهارشنبه، برای نظارت مستقیم بر روند مدیریت بحران سیل در سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد و با همراهی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از نزدیک آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده در جنوب این استان را بررسی کرد.

وی پس از بازدیدهای میدانی از مناطق آسیب‌دیده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران جنوب استان حاضر و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده تاکنون، دستورات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات ناشی از وقوع سیل را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق