Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عراق در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بغداد از تداوم اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به گزارش تارنمای بغداد الیوم، «بکر فتاح حسین» افزود: عراق از تداوم اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت درباره استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته‌ای حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حمایت عراق از بازگشت به مذاکرات براساس اصول عادلانه مذاکره برای همه طرف‌ها، امنیت و صلح در خاورمیانه را تضمین می‌کند و از شدت تنش ناشی از خروج آمریکا از توافق کم می‌کند.

نماینده عراق در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه عراق از تلاش‌ همه کشورهایی که باعث شکل‌گیری توافق سال ۲۰۱۵ شد، حمایت کرده است، گفت: مذاکرات بهترین و تنهاترین راه‌حل است و بحرانی شدن اوضاع و بالا رفتن سطح تنش به نفع هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست.

حسین از کشورهای ذی ربط خواست تا همه تلاش خود را برای حفظ این توافق به کار گیرند و  گفت: این توافق از اهمیت و نقش مثبتی در تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای برخوردار  و نیز در ایجاد ثبات به خصوص در خاورمیانه سهیم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) از زیر نظر داشتن اوضاع در ایران، در پی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش فارس، آژانس اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما تایید می‌کنیم که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است: «ما تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند».

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به تلاش ناموفق برخی عوامل برای خرابکاری در اصفهان، گفت: «ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس