Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:53:59 GMT

کاهش مشکلات تولید با حضور رؤسای بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۶۸۳۰

کاهش مشکلات تولید با حضور رؤسای بانک‌ها

پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان به ریاست قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور رؤسای بانک‌ها برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان به ریاست قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات استانداری برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مشکلات ۱۸ واحد تولیدی با حضور مدیران بانک های ملی- ملت- تجارت- سپه- انصار- پارسیان- پست بانک بررسی و در خصوص تسهیلات بانکی این واحدها تعیین تکلیف و اقدامات اجرایی بانک‌ها در راستای حمایت از تولید متوقف شد.

قاضی عسگر تصریح کرد: هر هفته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل می شود تا با توجه به شرایط حاکم در کشور درخصوص شیوع بیماری کرونا و مسائل تحریم بتوانیم مشکلات بخش تولید را به حداقل برسانیم که خوشبختانه تولید در استان متوقف نشده است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ها استان اصفهان اصفهان تولید استان اصفهان اصفهان بانک ها تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است