Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،آرش جابری  سرپرست سازمان لیگ فوتسال  درباره تعویق مسابقات لیگ دسته اول فوتسال گفت: ما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری مسابقات انجام وظیفه می‌کنیم. بحث تعطیلی این مسابقات مطرح نبود. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم‌های لیگ برتری همکاری خوبی داشتند و روز جمعه فینال رفت لیگ برتر را برگزار می‌کنیم. ان شاءالله تیم‌های لیگ دسته اول هم همکاری می‌کنند و طبق پروتکل پیش می‌رویم. فکر می‌کنم شنبه یا یکشنبه هفته بعد برنامه جدید را برای لیگ دسته اول اعلام می‌کنیم.

او با بیان اینکه شرایط برای برگزاری فینال در اصفهان و تبریز فراهم است، تاکید کرد: اعضای دو تیم روز گذشته هم تست دوم کرونای خود را پشت سر گذاشتند، اما به خاطر تعطیلی، امروز موفق نشدند این تست‌ها را ارسال کنند. ان شاءالله فردا این تست‌ها هم می‌رسد و مراجع ذیصلاح آنرا بررسی می‌کنند.

جابری در واکنش به شائباتی که از احتمال بخشیده شدن محرومیت علی اصغر حسن زاده بازیکن گیتی پسند برای بازی رفت فینال مطرح شده است، یادآور شد: اسامی محرومان بازی رفت طبق گزارش داور و کمیته انضباطی مشخص است. تا امروز هم که آقای حسن زاده جزو محرومان بازی رفت است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پایان گفت: بعد از تنش‌هایی که در هفته اخیر بین دو تیم مس و گیتی پسند ایجاد شد، ما هم اطلاعیه‌ای صادر کردیم. از دو باشگاه تشکر می‌کنم که مسائل عنوان شده را رعایت کردند. امیدوارم آن‌ها در طول بازی و در عمل هم به قولشان عمل کنند و شاهد دیدار خوبی باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • حسن زاده: بحرین غافلگیرمان کرد / کار را سخت کردیم
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم