Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در نامه ای به معاون امور بین الملل قوه قضائیه خواستار پیگیری پرونده خون های آلوده شد.

بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در نامه ای به معاون امور بین الملل قوه قضائیه خواستار پیگیری پرونده خون های آلوده شد.   متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر باقری کنی معاون محترم امور بین الملل قوه قضاییه
سلام علیکم؛
پس از انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضاییه و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که تاکنون شاهد آن بودیم امید تازه‌ای در کالبد‌های رنجیده مظلومان و ستمدیدگان دمیده شد؛ اما هنوز تا تحقق عدالت علوی مسیری طولانی در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانطور که مستحضرید پرونده فرآورده‌های خونی آلوده وارد از فرانسه در زمان نخست وزیری لوران فابیوس با وجود پیگیری‌های مکرر توسط قربانیان و برخی نهاد‌های مرتبط به نتیجه مطلوب آسیب‌دیدگان نرسیده است و غرامت پرداخت شده متناسب با آسیب وارده نبوده است. از سویی طرف فرانسوی علاوه بر عدم پرداخت غرامت حتی حاضر به عذرخواهی در مجامع بین‌المللی نشده است.

با توجه به مسکوت ماندن چندین ساله موضوع و عدم در دسترس بودن گزارشی شفاف از نتایج به دست آمده خواستاریم نتایج اقدامات صورت گرفته به سمع و نظر ملت شریف ارائه شود همچنین در صورت ناتمام ماندن پرونده اقدامات لازم مبذول گردد و دلایل تاخیر در پیگیری مسئله توضیح داده شود.

محسن مهجور مسئول بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خون های آلوده فرانسه معاون بین الملل قوه قضائیه لوران فابیوس امور بین الملل قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد،

عناوین شهروند خبرنگار سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مشکل تردد کامیون‌ها در شهر

محدودیت استفاده از بوستان

ترمیم نیمه تمام چاه کوچه

آب‌های رها شده در کوچه و خیابان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی