Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:41:16 GMT

اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Village

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۷۰۳

اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Village

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Resident Evil یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های رایانه‌ای ساخته شده توسط شرکت کپ کام است که در سبک ترسناک توسعه و طراحی می‌شود. به تازگی نیز این شرکت اعلام کرده که در حال توسعه نسخه جدید این مجموعه با نام Resident Evil 8 است و این نسخه با عنوان Resident Evil: Village وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام شرکت کپ کام نسخه بعدی مجموعه Resident Evil قرار است برای نسل بعدی کنسول‌ها وارد دنیای بازی‌های رایانه‌ای شود و به نسل کنونی کنسول‌ها نخواهد رسید؛ علاوه بر این بر اساس تریلرهای منتشر شده از این بازی مشخص شد که شرکت کپ کام قصد دارد از شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 استفاده خواهد کرد.

اما به تازگی شرکت کپ کام اطلاعات جدیدی درباره عنوان Resident Evil: Village منتشر کرده است که جزییات بیشتری از این بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی، نسخه هشتم مجموعه Resident Evil به طور کامل در ارتباط با نسخه هفتم این مجموعه خواهد بود، علاوه بر این توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که ریشه‌هایی از بازی Resident Evil 4 نیز در این عنوان وجود خواهد داشت.

شرکت کپ کام اعلام کرده است که بخش‌هایی از این بازی نیز در ارتباط با عنوان Resident Evil 4 خواهد بود و گیمرها در این بازی باید اسرار مختلفی  را کشف کنند. این موارد در حال حاضر تنها اطلاعات موجود در دسترس از عنوان Resident Evil: Village است و شرکت کپ کام فعلا اطلاعاتی از بخش داستانی این بازی اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (۱۷ خرداد) + جدول

عنوان Resident Evil: Village قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های PS5، Xbox X و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود؛ با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان انتشار اطلاعاتی جدید از سوی کپ کام منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Resident Evil عنوان Resident Evil

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده

مصاحبه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای که حالا بخش نخست آن منتشر می شود و چهارشنبه بعد بخش‌های دیگری از آن به طور همزمان از

آپارات :

یوتیوب:https://youtube.com/@SetareBazi?si=I6WV4TpzNFXgJc9W

ستاره‌بازی منتشر خواهد شد. ستاره بازی هاردتاک جدید خبرآنلاین است که به میزبانی فرهاد عشوندی به گفت و گو با ستاره‌های هنر، ورزش، اجتماعی و بعضی فعالان سلبریتی شده سیاسی می‌نشیند.

ستاره بازی هر چهارشنبه و از ساعت ۱۰ صبح منتشر خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896121

دیگر خبرها

  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده