Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود جاوید روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ۲ بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم تمامی هزینه‌های بیماران دیالیزی تحت پوشش بیمه‌ای را برعهده دارد .
وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ پرونده فعال در درمان غیرمستقیم وجود دارد که در سال گذشته در مجموع بیماران جهت انجام دیالیز ۲۳ هزار و ۸۳ بار به این مرکز مراجعه کردند، که در حدود ۷۲ میلیارد ریال هزینه دربر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید تصریح کرد: در درمان مستقیم نیز ۲۰ پرونده فعال در این مرکز وجود دارد، که در سال ۹۸ تعداد ۲ هزار  و ۷۹۸ جلسه دیالیز برای این بیماران انجام شده که افزون بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه دربر داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، تعداد تخت‌های فعال دیالیز این مرکز در بیمارستان امام علی (ع) را پنج تخت اعلام کرد و گفت: دیالیز در این مرکز درمانی به هر ۲ روش همودیالیز و دیالیز صفاقی انجام می‌گیرد.

جاوید، با اشاره به شیوع به نسبت بالای بیماری‌های کلیوی در کشور، اظهار داشت: در همین راستا اقدامات پیشگیرانه از جمله اصلاح شیوه زندگی ضرورت مهم در حوزه بهداشت و سلامت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کلیه‌ها به دلایل مختلف در وضعیت نارسایی و یا مرگ سلولی قرار می‌گیرند و فرد را برای ادامه زندگی محتاج دیالیز و یا پیوند کلیه می‌کنند، افزود: دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از عملکردهای طبیعی کلیه‌ها به  شمار می‌رود و به افراد این شانس را می‌دهد تا بتوانند زندگی را به نحو مطلوبی ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، ۲پلی کلینیک تخصصی، ۲ درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق بیش از ۵۰۰ مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می‌کند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی نارسایی کلیه چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی نارسایی کلیه چهارمحال وبختیاری سازمان تامین اجتماعی نارسایی کلیه چهارمحال وبختیاری تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد