Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملی کردن الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.

قدس آنلاین: «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری  گفت: پشیمان خواهی شد و بهای سنگینی پرداخت خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یک گردهمایی مردمی که در مخالفت با الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی و معامله قرن برگزار شده بود گفت: رژیم صهیونیستی گمان می کند که ائتلافش با دونالد ترامپ و تلاش برخی از کشورهای عربی و اسلامی برای عادی سازی روابط با این رژیم او را قادر خواهد کرد که اراده ملت فلسطین را در هم بشکند و آنها را از مقاومت ناامید کند. ولی او متوهم است، چرا که ما خسته نخواهیم شد و شکست نخواهیم خورد.

العاروری اظهار داشت: ما از یک وجب از خاک فلسطین چشم پوشی نخواهیم کرد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: گروه های فلسطینی آماده پرداخت بها برای آینده ملت فلسطین و آزادی آن هستند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت ملی گفت: ما در لحظه سرنوشت سازی قرار داریم و نباید به مسائل حاشیه ای و حزبی توجه کنیم و مسائل ملی و اصلی خود را از یاد ببریم. همه باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم و اختلافات را کنار بگذاریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صالح العاروري کرانه باختری نتانیاهو جنبش حماس فلسطین الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس