Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیاد سلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی ۵ و ۶ ساله (۲ سال قبل از دبستان) نیز همزمان با کلاس اولی‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: گذراندن دوره پیش ‌دبستانی به عنوان یکی از دوره‌های تحصیلی رسمی، بسیار مهم و ضروری است و خانواده‌ها برای رشد بیشتر فرزندان خود، لازم است این گروه هدف را در مدارس و پیش دبستانی‌های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول، مراجعه اولیا به مدرسه و ثبت ‌نام اولیه را شرط انجام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانست و از خانواده‌ها خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت‌ نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: روسای مناطق و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی نیز موظفند با اطلاع‌رسانی و تمهید الزامات ثبت ‌نام نوآموزان دوره پیش دبستانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، شیوه‌نامه ثبت‌نام سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اجرا کنند.

سلامی افزود: طبق برآوردهای انجام گرفته ۲۰ هزار پیش دبستانی در این استان وجود دارد که امیدواریم بخش زیادی از آنان نسبت به ثبت خود اقدام کنند.

وی همچنین از تشکیل کلاس‌های پیش دبستانی دولتی با مشارکت مردم را از اولویت‌های معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: مدیران مدارس دولتی عامل و ناظر تربیتی وزارت آموزش و پرورش در پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی هستند.

سلامی خاطرنشان کرد: تعیین میزان مشارکت مردم در راه‌اندازی و اداره کلاس‌های پیش دبستانی دولتی طبق بخشنامه‌های وزارتی،  به شورای آموزش و پرورش استان و مناطق تفویض شده و بر این اساس برنامه‌ عمل ‌این مهم توسط معاونت آموزش ابتدایی ‌استان تهیه و پس از تصویب در شورا لازم الاجرا است.

برچسب‌ها پیش دبستانی ابهر مدارس خدابنده وزارت آموزش و پرورش زنجان سلطانیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی ابهر مدارس خدابنده وزارت آموزش و پرورش زنجان سلطانیه پیش دبستانی ابهر مدارس خدابنده وزارت آموزش و پرورش زنجان سلطانیه آموزش و پرورش پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی به حجاب و عفاف توجه کنند، همچنین در مدارس غیردولتی در حوزه مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری فعال داشته باشید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس غیردولتی امروز در نشست با مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناامیدی نسل جوان و نوجوان هستند بنابراین باید روایت درست را خودمان برای آنها بازگو کنیم.

وی افزود: بر دو کلید واژه باید تمرکز داشت، نخست تقویت مدارس دولتی است که اکنون در قالب برون‌سپاری کار به گروه‌های جهادی و مردمی اتفاق می‌افتد همچنین برخی مدارس غیردولتی در تهران به دنبال حمایت از مدارس دولتی هستند.

 رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: محور دوم، توسعه آموزش‌‌های فنی و حرفه‌‌ای است که در مدارس غیردولتی باید به آموزش‌های فنی توجه کرد و به دنبال توسعه آموزش‌های فنی باشید.

دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند

محمودزاده ادامه داد: مدارس غیردولتی به دنبال کنشگری فعال باشند، به حجاب و عفاف توجه کنید همچنین در مدارس غیردولتی در حوزه مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری فعال داشته باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شد + فیلم
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند