Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سرهنگ ایوب گرامی" معاون نیروی انسانی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات ما در معاونت نیروی انسانی جذب و استخدام نیروی انسانی است. متولی جذب و استخدام نفرات چه به صورت رسمی و چه افتخاری، مجموعه اداره گزینش و استخدام در مجموعه نیروی انسانی تهران بزرگ است. 

وی ادامه داد: ما از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند، دعوت می کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اشاره به شرایط استخدام گفت: حداقل سن برای استخدام زنان و مردان در نیروی انتظامی ۱۸ سال است. البته سن تعیین شده برای استخدام افرادی که می خواهند به عنوان درجه داری وارد نیروی انتظامی شوند، برای آقایان حداکثر ۲۵ و برای زنان ۲۳ سال است.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه محدودیتی برای جذب نیرو در حال حاضر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که با مدرک دیپلم وارد نیروی انتظامی می شوند، درجه گروهبانی دریافت کرده و هر چهارسال یکبار درجه آنها بالا می رود. 

وی با اشاره به جذب پلیس افتخاری گفت: شرایط سنی برای جذب پلیس افتخاری حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۶۵ سال است. محدودیت سنی و جنسی در خصوص جذب پلیس افتخاری وجود ندارد و همه افراد با هر نوع شغلی می توانند در این زمینه خدمت کنند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی نیروی انسانی تهران بزرگ برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی