Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل حیدری گفت: با بازگشایی مرز خسروی روزانه ۱۵۰۰ کامیون از مرزهای استان خارج می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: مرز سومار و خسروی همچنان بسته است و سه مرز دیگر همچون شیخ صله، شوشمیر و پرویز خان در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه روزانه یک هزار و ۱۰۰ کامیون از مرزهای پرویزخان، شیخ صله و شوشمی خارج می‌شوند، افزود: در حال حاضر این سه مرز در استان کرمانشاه فعال هستند که فعالیت در مرز پرویزخان بدون وقفه و در مرزهای شیخ صله و شوشمی به جز در روز جمعه در سایر روزها به طور کامل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرز شلمچه و چزابه نیز بسته است و مرز مهران در هفته دو روز فعالیت می‌کند دلیل این مسئله آن است که طرف خارجی بیش از این توان پذیرش ندارد.

حیدری خاطرنشان کرد: با باز شدن مرز خسروی و سومار، به طور حتم ۱۵۰۰ کامیون از مرزهای کرمانشاه خارج می‌شوند.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، هندوانه تازه، میله‌های آهنی یافولادی گرم نوردشده، انواع بستنی حتی دارای کاکائو، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، پنیر، خربزه، دوغ، ماست، کود شیمیایی اوره، ظروف ملامین عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای بازگشایی مرز سومار انجام شده است عنوان کرد: به نظر می‌رسد طرف عراقی در مرز مهران در حال آزمون خطاست چنانچه مورد خاصی پیش نیاید، مرزهای سومار و خسروی باز خواهد شد.

مدیر کل گمرک استان کرمانشاه عنوان کرد: باز شدن مرز سومار سبب کاهش چشمگیر صادرات مرزهای پرویزخان و شیخ صله نخواهد شد، زیرا به احتمال یقین در صورت بازگشایی این دو مرز برخی کالاها همچون کاشی، سرامیک و کالاهای مشابه کالا و سیله حمل از حریم کردستان برای این نوع محمولات وجود ندارد از این مرزها خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از برقراری تردد در همه جاده‌های استان خبر داد و گفت: محور اصلی گنبدکاووس - کلاله نیز بازگشایی شد. - اخبار استانها -

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان، اظهار داشت: اواخر دیشب که محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر به علت طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش راهداران پاکسازی شده و تردد در این منطقه نیز برقرار شده است.

وی ادامه داد: همه محور‌های استان باز و تردد در آنها برقرار است. رانندگان با توجه به لغزندگی در محور‌های کوهستانی، لازم است که احتیاط کنند.

مصدقی بیان کرد: جاده پارک ملی گلستان به خراسان شمالی هم که دیشب به علت ورود رواناب مسدود شده بود، بامداد امروز بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، گفت: رانندگان برای عبور از مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها می‌توانند از سامانه 141 استعلام بگیرند.

به گزارش تسنیم،استان گلستان بیش از 5 هزار و 251 کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها