Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@05:04:32 GMT

سوگواری مردم رشتخوار در سالروز شهادت صادق آل محمد (ع)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۲۸۱

سوگواری مردم رشتخوار در سالروز شهادت صادق آل محمد (ع)

همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار رشتخوار صبح و عصر روز گذشته در سالروز شهادت جانگداز امام ششم شیعیان حضرت امام جعفرصادق (ع) عزاداری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ قشرهای مختلف مردم در شهر و روستاها رشتخوار در سالروز شهادت جانگداز امام ششم شیعیان حضرت امام جعفرصادق (ع)  با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش اقدام به سینه زنی و سوگواری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





















انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده