Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل کریمی‌اصل روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: امسال نیز برای ۴۰۰ فعال در زمینه تولید عسل و زنبورداری در مراغه ای با ۲۴۵ هزار کلنی زنبور عسل،  پروانه کوچ به مراتع صادر شده است.

وی افزود: زنبورداران مراغه ای برای تولید اصل باکیفیت به مراتع سهند در شهرهای هشترود، چاراویماق و عجب شیر در آذربایجان شرقی، پیرانشهر، سردشت، نقده و ارومیه در آذربایجان غربی و سقز در کردستان کوچ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی اصل با بیان اینکه ۷۰ درصد عسل تولید شده در مراغه به علت کیفیت و مرغوبیت بالا به دیگر استان های کشور و خارج صادر می شود گفت: ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در این بخش در شهرستان فراهم است و جهاد کشاورزی آماده همکاری در این زمینه است.  
حدود یک هزار نفر در زمینه زنبورداری و تولید عسل در شهرستان مراغه فعالیت می کنند و یک هزار نفر دیگر نیز به طور مستقیم در این حرفه مشغول هستند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه زنبورداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه زنبورداری آذربایجان شرقی مراغه زنبورداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه