Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:49:22 GMT

۲۲ نقطه خطرآفرین در آبهای ساحلی کیاشهر شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۷۰۸

۲۲ نقطه خطرآفرین در آبهای ساحلی کیاشهر شناسایی شد

یونس محمودی روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های این شهرستان در محل فرمانداری آستانه اشرفیه ایجاد کمپ های موقت و استراحتگاه را در ماندگاری مسافران و گردشگران موثر دانست و ادامه داد: امسال سه شناگاه (طرح سالمسازیدریا ) در مناطق پل چوبی ، انبارسر و عسگرآباد بخش بندرکیاشهر بر اساس دستورالعمل های ابلاغی راه اندازی و بیش از ۴۰ نفر از عوامل خدماتی ، امداد و نجات ، نیروی انتظامی ، نجات غریق به همراه امکانات و تجهیزات در این طرح ها مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی   از مردم محلی و گردشگران خواست تا از ریختن زباله در سواحل  بندرکیاشهر این شهرستان پرهیز ودر  حفظ منابع طبیعی و محیط زیست همکاری کنند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات اولیه و ضروری مسافران و گردشگران در سطح سواحل  منطقه افزود: تامین آب شرب ، ایجاد روشنایی مسیر تردد گردشگران ، ایجاد سرویس های بهداشتی از ضروریات مورد نیاز مسافران در سواحل است که می تواند زمینه ساز اقامت آنان در شهرستان شود.

محمودی با اشاره به اینکه افزود: همچنین امسال تعداد ۲۲ نقطه خطر آفرین نیز در آبهای ساحلی این شهرستان شناسایی و نسبت به استقرار نیروهای امداد و نجات در این مناطق اقدام شده است.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای سواحل این شهرستان در رونق بخش گردشگری اظهار داشت: استفاده مطلوب از ظرفیت های بخش گردشگری سواحل در رونق اقتصادی منطقه به ویژه برای ساکنان مناطق ساحلی نقش موثری خواهد داشت ، ضمن انکه بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی نیز در سواحل بایستی مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

فرماندار آستانه اشرفیه،  بهره گیری از تعاملات اجتماعی را در کاهش ناهنجاری های سواحل موثر دانست و یادآور شد: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در سواحل با ارائه کارهای فرهنگی متناسب رفع خواهند شد.

محمودی  از کلیه اعضای ستاد سواحل این شهرستان خواست تا از هیچ کوششی در جهت بهره وری مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مسافران  در سطح سواحل این شهرستان دریغ نکنند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا بوده  در شرق استان گیلان واقع شده است.

این شهرستان از وجود ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی در بخش بندرکیاشهر ( با ۳۳ روستا که ۷ روستای آن ساحلی است) برخوردار می باشد.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه آستانه اشرفیه آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما در محور اصلی پل سردار سلیمانی به سمت پل مهندس دره شوری جنب پارک معلم واقع در محله گورت منطقه ۱۵ شهرستان اصفهان بار‌ها حادثه تصادف رخ داده است. نبود پل هوایی، پیچ خطرناک خروجی میدان تره بار، عدم دید رانندگان، خرابی جاده و دست انداز‌های بسیار از دلایل تصادفات این مسیر محسوب می‌شود. بارها این موضوع پیگیری شده است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم شلوغی و خطرناک بودن این جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کمتر شاهد حوادث جاده‌ای شوند.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه