Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@16:47:27 GMT

گازسوز کردن خودروهای حمل و نقل عمومی رایگان است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۸۰۴

گازسوز کردن خودروهای حمل و نقل عمومی رایگان است

رییس امور جایگاه‌های سی. ان. جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، تاکسی و وانت بارها رایگان است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین مدبر گفت: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور با آدرس gcr.niopdc.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی،  شماره تلفن همراه و سایر مشخصات، می‌توان نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را نیز انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس امور جایگاه‌های سی. ان. جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: این سامانه از اواخر اردیبهشت ماه راه‌اندازی شده و اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که ثبت نام آنها زودتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ کارگاه مجاز دوگانه سوزکردن خودروها در خراسان رضوی فعال است گفت: انجام این کار با هزینه شخصی حدود ۵۰ میلیون ریال هزینه دارد.

هم اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در کلانشهر مشهد تردد دارند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نفتی منطقه شرکت ملی پخش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند

ایسنا/خراسان رضوی کنکور سراسری در خراسان رضوی با حضور ۹۱ هزار و ۳۲۶ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی آغاز شد. 

روز نخست نوبت اول ماراتن کنکور سراسری از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور در ۳۸ حوزه امتحانی خراسان رضوی آغاز شد. صبح امروز آزمون سراسری دو گروه آزمایشی ریاضی و انسانی که هر کدام به ترتیب دارای ۱۰ هزار و ۲۱۷ نفر و ۳۱ هزار و ۷۳۰ داوطلب در استان هستند، برگزار می‌شود.

بعدازظهر امروز نیز کنکور سراسری رشته‌های زبان و هنر در سرتاسر خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این دو گروه نیز به ترتیب ۶۰۴۸ نفر و ۵۱۱۵ نفر در کل استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نهایتا صبح فردا (جمعه ۷ اردیبهشت) نیز ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر در خراسان رضوی برای شرکت در کنکور تجربی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته گروه آزمایشی علوم تجربی دارای بیشترین تعداد داوطلب می‌باشد، به طوری‌که حدود ۴۲ درصد کل شرکت‌کنندگان کنکور در خراسان رضوی را داوطلبان رشته تجربی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در کل کشور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر برای نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از خراسان رضوی هستند. بدین ترتیب حدود ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور را داوطلبین این استان تشکیل می‌دهند.

نوبت دوم کنکور امسال نیز هفتم و هشتم تیرماه در سرتاسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان بر اساس بهترین تراز خود انتخاب رشته می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی