Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوالات متداول مردم درباره سهام عدالت

به نقل از مدیر ارشد سامانه رسمی سهام عدالت کیان، دارندگان سهام عدالت طی روزهای اخیر برای ثبت نام، مدیریت و یا فروش سهام خود با سردرگمی بسیاری مواجه شده اند، و به دنبال پاسخ برای سوالات خود درباره سهام عدالت بوده اند. سامانه سهام عدالت کیان با استقرار تیم پشتیبانی مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین در روزهای اخیر توانسته پاسخ بسیاری از سوالات دارندگان سهام عدالت را نیز پوشش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کارشناسان حوزه بورس، از اولین روزهای آزادسازی سهام عدالت، دارندگان سهام که عمدتا از  بازار بورس و سهام عدالت اطلاعات چندانی نداشته اند، برای مدیریت سهام عدالت خود با سوالات و دغدغه های متعددی درگیر شده اند.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی و ارتقای آگاهی دارندگان سهام عدالت و پاسخگویی به سوالات، کارشناسان اقتصادی به مردم توصیه می‌کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدیریت و فروش سهام عدالت می توانند به بخش سوالات متدوال در سامانه سهام عدالت کیان مراجعه نمایند.

 

شایان ذکر است که دارندگان سهام عدالت حتی پس از ثبت نام در سامانه کیان برای فروش و مدیریت سهام عدالت خود می توانند با واحد پشتیبانی سامانه کیان ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی لازم بهره مند گردند تا با آگاهی کامل نسبت به مدیریت و یا فروش سهام عدالت خود اقدام نمایند.

 

 

افرادی که تاکنون موفق به انتخاب روش آزادسازی سهام خود نشده‌اند، می‌توانند تا ۲۹ خرداد ماه جاری روش مستقیم را برای سهامداری برگزینند.

‍پیش­تر قرار بود اواسط خردادماه مهلت آخر برای انتخاب روش مدیریت سهام عدالت باشد، اما بر اساس اطلاعیه جدید سازمان بورس، انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان روز ۲۹ خردادماه جاری تمدید شده است.

بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند تا پایان مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت samanese.ir روش سهامداری مستقیم را انتخاب و پس از آن از طریق سامانه کارگزاری کیان نسبت به فروش اینترنتی سهام یا مشاهده دارایی‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است در روش مستقیم، مدیریت سهام عدالت که مرکب از ۴۹ شرکت شامل ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی است، توسط خود سهامدار و در بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود و در گام اول آزادسازی سهام عدالت، افراد می‌توانند تا سقف تعیین شده از ترکیب سهام خود را از طریق سامانه کیان به فروش برسانند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سهام عدالت دارندگان سهام عدالت مدیریت سهام عدالت سامانه کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در روز شنبه ۲۵ فروردین  ۱.۷۵۳.۹۷۰ سهم اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم وحق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۷.۱۴۷.۵۱۱.۸۷۸ ریال تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت که ۱۴ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.  

امروز در تالار منطقه‌ای ارومیه ۷ کارگزار از ۷ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۰ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند. که نمایندگی شرکت کارگزاری ایمن بورس یشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۲۸ درصد به خود اختصاص داد.

 همچنین امروز سهام شرکت مسکن پردیس با بیش از ۵/۲۴ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای  ارومیه قرار داشته است.  

در ضمن شاخص کل بازار بورس با ۵۳.۹۲۹ واحد کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۲.۲۰۷.۹۷۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۶۲۱ واحد کاهش نسبت به روز  قبل، به رقم ۲۴.۷۷۵ واحد رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • سوالات گواهینامه رانندگی خرید و فروش می شود؟
  • کاسبی با فروش سوالات گواهی نامه / ۵۰ هزار تومان بده قبول شو!
  • کاسبی جدید و عجیب فروش سوالات گواهی‌نامه | ۵۰ هزار تومان بده قبول شو!
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری
  • خرید و فروش سوالات گواهینامه رانندگی هم داریم؟
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟