Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد مستقل پیشکسوتان فوتبال مازندران با تشریح برنامه‌های مدون این واحد، تاکید کرد: برای حفظ شان و جایگاه پیشکسوتان مازندران در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ بعد از اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر غیر رسمی بودن فعالیت کمیته پیشکسوتان و هیات فوتبال استان به‌تبع آن، با حسن نظر غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران و در راستای فعالیت‌های خوب این هیات درخصوص پیشکسوتان، برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک پیشکسوتان و معرفی قهرمان که در قالب تیم پیشکسوتان مازندران دوبار نایب قهرمانی و یک‌بار قهرمانی لیگ برتر پیشکسوتان کشور را به ارمغان آوردند، به محمد امری، بازیکن و سرپرست اسبق تیم نساجی مازندران که فعالیت‌های اثرگذاری در تیم پیشکسوتان استان با همراهی شادروان حسن مریخی و دیگر پیشکسوتان مازندران و تحت هدایت رحیم و نادر دست‌نشان و حسین مسگرساروی و دیگر پیشکسوتان افتخار آفرین داشته و موفقیت‌های چشمگیری را به نام مازندران در سال‌های گذشته ثبت کردند، ماموریت داده شد با اختیار تام و تحت نظارت هیات فوتبال مازندران به‌عنوان مسئول واحد پیشکسوتان به طور مستقل با همراهی دیگر پیشکسوتان فوتبال استان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امری با عنوان این‌که در مرحله اول با انتخاب اولیه افرادی از غرب تا شرق مازندران که دارای تجربه کار اجرایی بودند، گفت: با برگزاری جلسه نسبت به چگونگی برگزاری برنامه‌های پیشکسوتان به تعامل رسیدیم و نسبت به تدوین آ‌ئین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر پیشکسوتان اقدام کرده و جهت اجرا توسط عوامل اجرایی مسابقات پیشکسوتان با توافق اولیه با هیات استان و همکاری کمیته‌های مسابقات، داوران، انضباطی و مالی هیات فوتبال استان ابلاغ شد.

وی افزود: پیش‌بینی برنامه‌های دیگر از جمله برگزاری رقابت‌های لیگ یک پیشکسوتان و آماده نگه داشتن بازیکنات منتخب پیشکسوتان مازندران با همراهی بزرگان پیشکسوت مازندران و تدوین اساسنامه‌ای مدون و ثبتی با مشارکت تمام پیشکسوتان فرهیخته مازندران در راستای استقلال کامل پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های واحد پیشکسوتان بوده است.

مسئول واحد پیشکسوتان استان مازندران در خاتمه از مساعی و همکاری هوشمندانه غلامرضا بهروان، ریاست محترم هیات فوتبال و دیگر مسئولین تشکر کرد که این بستر را جهت حفظ جایگاه و شان پیشکسوتان فوتبال مازندران فراهم کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران قائمشهر پیشکسوتان مازندران فوتبال مازندران هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد