Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

وزنه‌بردار مصدوم گیلانی به آلمان اعزام خواهد شد

صادق فرضی‌زاده وزنه‌بردار جوان گیلانی که در سطح کشور هم عنوان‌هایی دارد‌، در مهر ماه پارسال پس از تمرین دچار ضایعه نخاعی شد و با مشکل‌های متعدد از جمله بی‌حس شدن کامل دست و پا، عفونت ریه و نداشتن قدرت تکلم مواجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌هایی البته برای بهبود وضعیت جسمی فرضی‌زاده انجام شد. تا این که چند هفته قبل دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نامه‌ای برای دکتر ارسلان سالاری فرستاد و از او خواست که هزینه‌های درمان صادق فرضی‌زاده را برآورد و به سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت اعلام کند.

مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در همین مورد خبرهای تازه‌ای را اعلام کرد. او گفت که دکتر نوبخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از هزینه درمان فرضی‌زاده را هم قبول کرده و اکنون حتی شرایط برای اعزام او به آلمان و عمل جراحی‌اش توسط پرفسور سمیعی فراهم شده است. اداره ورزش و جوانان گیلان در حد توان مالی و اختیارات خود با همکاری هیئت پزشکی و هیئت بدنسازی استان مبلغی به فرضی‌زاده کمک کرده و قرار است پرونده پزشکی او به آلمان برای پرفسور سمیعی فرستاده شود و در صورت صلاحدید ایشان، وزنه‌بردار جوان استان‌مان را به آلمان اعزام کنیم. مریم بخشی اضافه کرد: دکتر یوسف‌زاده رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان که شاگرد پرفسور سمیعی بوده، شخصا فرضی‌زاده را معاینه کرده و پیگیر درمان او است و دکتر سالاری رییس فعلی این دانشگاه هم در تلاش برای حل مشکلات وزنه‌بردار جوان گیلانی است.

سوریان: اگر فکری نکنیم کشتی به دهه ۶۰ برمی‌گردد

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: آمار‌های موجود به ما نشان می‌دهد که جمعیت کشتی نسبت به دو دهه گذشته بسیار افت کرده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: اگر تدبیر و فکری برای وضعیت کشتی نکنیم، به دهه ۶۰ شمسی بر می‌گردیم که کشتی افت شدیدی داشت و شاهد تک مدال‌هایی مانند عسکری محمدیان، حسن محبی و مجید ترکان خواهیم بود.

سوریان تصریح کرد: مهمترین اولویت فدراسیون حفظ وضعیت موجود و در ادامه توسعه کشتی در کشور است که اینکار نیازمند یک بودجه مناسب و حمایت‌های سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها است.

سوریان با تأکید بر اینکه مردم باید واقعیت‌ها را در مورد کشتی بدانند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را در فدراسیون کشتی می‌کنیم که وضعیت موجود را بهتر کنیم، اما اگر به کشتی نگاه درستی نشود و حمایت‌های لازم از نظر مادی و معنوی به آن نشود، در چندسال آینده قطعا دچار مشکل می‌شویم.

سریع‌ترین دونده جهان در مخمصه‌ای بزرگ گیر افتاد

کریستین کولمن ۲۴ ساله به خاطر ندادن ۳ آزمایش ضددوپینگ در یک سال باید منتظر محرومیت ۲ ساله باشد. سریع‌ترین دونده کنونی جهان به لطف برخی تشریفات رسمی سال گذشته میلادی توانست از محرومیت تخلف محرز خود جلوگیری کند.

دارنده مدال طلای دوی ۱۰۰ متر جهان در این رابطه عنوان کرد: روزی که ماموران آژانس جهانی ضددوپینگ طبق زمان تعیین‌شده برای گرفتن آزمایش به خانه‌ام آمده بودند، من برای خرید بیرون رفتم. زمانی که به خانه بازگشتم، ماموران آنجا را ترک کرده بودند. طبق گزارش آژانس جهانی ماموران این نهاد ۱۰ دقیقه با صدای بلند در خانه کریستین کولمن را زدند و یک ساعت زنگ را فشار دادند، اما کسی پاسخگو نبود.

کریستین کولمن درباره این گزارش آژانس جهانی ضددوپینگ اظهار داشت: ماموران این آژانس هربار که می‌خواستند از من آزمایش بگیرند تماس می‌گرفتند. چرا این‌بار به من تلفن نزدند؟ شاید مامور ضددوپینگ آدرس را اشتباهی نوشته باشد و به خانه شخص دیگری رفته بود! چه کسی می‌داند که آیا آن‌ها اصلاً مراجعه کرده بودند! هیچ‌گاه از دارو یا مکمل‌های بهبوددهنده عملکرد یک ورزشکار استفاده نکردم. آماده‌ام برای اثبات بی‌گناهی‌ام تا روز پایانی دوان حرفه‌ای‌ام آزمایش ضددوپینگ بدهم.

کارت ستاره NBA رکورد یک میلیون دلاری می‌زند!

حراجی ورزشی معتبر «گلدین»، قصد دارد یک کارت که تصویر لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال آمریکا در سال نخست حضورش در اتحادیه ملی بسکتبال روی آن نقش بسته را بفروشد.

از این کارت تنها ۲۳ عدد چاپ و تولید شده و لبران با پیراهن شماره ۲۳ تیم کلیولند کاوالیرز روی آن دیده می‌شود. همچنین تکه‌ای از لباس این فوق ستاره (لوگوی NBA) نیز روی کارت وجود دارد و توسط او امضا شده است.

مسئولان این حراجی امیدوارند که این کارت با رقم یک میلیون دلار به فروش برسد تا رکورد دیگری به نام جیمز به ثبت برسد. پیراهن تیم ستاره‌های (All-Star game) لبران جیمز در سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۶۳۰ هزار دلار به فروش رفت که یک رکورد به حساب می‌آید.

رکورد پیشین فروش کارت، متعلق به «مایک تروت»، ستاره ۲۸ ساله تیم بیسبال «لس‌آنجلس اَنجِلز» است که مبلغ ۹۲۳ هزار دلار را به خود اختصاص داده است.

دو ملی‌پوش ایرانی در تیم منتخب آسیا

سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا در ادامه گفت‌وگو با بازیکنان آسیایی به سراغ ایرا براون بازیکن دو رگه ژاپنی رفت.

در بخشی از این گفت‌وگو ایرا به معرفی تیم منتخب خود پرداخت که در این بین نام حامد حدادی و بهنام یخچالی دو ملی پوش کشورمان نیز قرار داشت.

یودی بابا، روی هاشیمورا، بهنام یخچالی، یکیدو گوشی و حامد حدادی در این تیم حضور دارند. حدادی پیش از این نیز بار‌ها در تیم منتخب بازیکنان آسیایی قرار گرفته بود.

راننده افسانه‌ای فرمول‌یک جراحی می‌شود

مراحل درمانی میشاییل شوماخر، اسطوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان پس از حادثه دردناک ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳ همچنان ادامه دارد.

فیلیپ مناسک، پزشک معروفی که عمل پیوند سلول‌های بنیادی را روی شوماخر انجام داده بود از انجام یک عمل جراحی دیگر روی مغز این قهرمان پیشین آلمانی خبر داد و گفت: هدف ما، بازسازی سیستم عصبی مرکزی میشاییل است.

راننده پیشین تیم‌های فراری و مرسدس سال ۲۰۱۳ و در حین اسکی کردن در فرانسه، دچار حادثه و ضربه مغزی شدید شد و از آن سال به کما رفته است. خانواده شوماخر در این سال‌ها از انتشار خبر و عکس در مورد او به شدت جلوگیری کرده‌اند.

دکتر نیکولا آچیاری در مورد درمان «شومی» گفت: علم در ۲۰ سال گذشته، پیشرفت زیادی در زمینه سلول‌های بنیادی داشته است. این یک شانس دوباره برای درمان بیماران است، ولی اطلاعات کمی از مغز انسان برای دانشمندان آشکار شده است.

بحرین میزبان بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

بحرین میزبانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال 2021 را برعهده گرفت.

کمیته پارالمپیک آسیا (APC) اعلام کرد این بازی‌ها روزهای اول تا 10 دسامبر سال آینده (10 تا 19 آذر 1400) برگزار خواهد شد.

برای نخستین بار است که بحرین میزبانی ورزش‌های معلولان را در این سطح برعهده می‌گیرد که قرار است 800 ورزشکار زیر 20 سال در آن شرکت کنند.

رشته‌های شرکت‌کننده عبارتند از دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، پاراوزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر.

نخستین دوره این بازی‌ها در سال 2009 به میزبانی توکیو برگزار شد. کوالالامپور در سال 2013 و دوبی در سال 2017 میزبانی این بازی‌ها را برعهده داشتند.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال لبرون جیمز صادق فرضی‌ زاده حمید سوریان کشتی کریستین کولمن بهنام یخچالی حامد حدادی بسکتبال میشاییل شوماخر منهای فوتبال بسته خبری سایر ورزش ها بسته خبری سایر ورزش ها بحرین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لبرون جیمز حمید سوریان کشتی بهنام یخچالی حامد حدادی بسکتبال میشاییل شوماخر منهای فوتبال بسته خبری سایر ورزش ها بحرین وزنه بردار فرضی زاده تیم منتخب بازی ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد

تیم‌ملی فوتسال ژاپن، قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی با تساوی ۱ بر ۱ مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت!

در دیگر مسابقه این گروه هم کره جنوبی و قرقیزستان به تساوی ۵-۵ رسیدند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج