Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: قیمت کارشناسی و مصوب آجر شهرستان خاش پس از آنالیز و کارشناسی اعلام خواهد شد.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تیمی کارشناسی باید در جهت تحقق مطالبات به حق مردمی ورود پیدا کنند و تعیین قیمت آجر بر اساس کیفیت پخت، میزان سوخت مصرفی و سایر آیتم های مورد نظر تعیین گردد افزود: برخورد لازم و قاطع با کوره داران و خودروهای متخلف صورت گیرد و انجمن کوره داران نیز بایستی محل نمایندگی فروش و شماره تماس تمامی کوره داران جهت خرید آجر توسط مردم را اعلام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه همه ما در مقابل مطالبات مردمی مسئول هستیم ادامه داد: در شرایط فعلی اقتصادی و مشکلات موجود نیازمند یک تدبیر جدی و عقلایی جهت مدیریت بازار و تلاش جهت کاهش فشار به مردم هستیم.

فرماندار خاش اظهار داشت: باید مشکلات مردم را کاهش دهیم و اگر رضایت مندی نمی‌توانیم ایجاد کنیم، تولید نارضایتی نکنیم. 

صالحی گفت: در بحث بازار آجر و خدمات با دو مقوله گرانی و گران‌فروشی روبرو هستیم، گرانی یک مقوله کلی می‌باشد، اما بر روی گران فروشی می‌توان نظارت و برخورد کرد.

مقام عالی دولت در خاش تاکید کرد: دستگاه های متولی صنعت و معدن، تعزیرات، شرکت نفت و انجمن کوره داران با جدیت پیرامون تعیین قیمت پای کوره و داخل شهر، محل تهیه آجر، تولید آجر متناسب با نیاز مردم ورود پیدا کنند. 

به گزارش ایسنا با حضور فرماندار خاش و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان کوره داران شهرستان خاش جلسه بررسی وضعیت قیمت آجر تشکیل گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش فرمانداري سيستان و بلوچستان کوره داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فعلا قیمت بلیت هواپیما ها هیچ تغییری نکرده است گفت: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد:  در  آینده  نزدیک  قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

محمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت  بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است  و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از  نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع  سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه  جمع بندی هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
  • ناکارآمدی روش تعیین افزایش نرخ حمل‌ونقل کالا‌ها