Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:33:24 GMT

آشتی‌کنان به سبک وریا و اسماعیلی!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۰۸۷۵

آشتی‌کنان به سبک وریا و اسماعیلی!

٢ بازیکن استقلال به شکلی جالب کدورت ها را کنار گذاشتند و با هم آشتی کردند.

به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری مدتی با هم رابطه خوبی نداشتند و یک اتفاق بین آنها فاصله ایجاد کرده بود.

ماجرا به مصاحبه دو ماه پیش فرشید اسماعیلی علیه احمد سعادتمند برمی گردد، مصاحبه ای که وریا غفوری اعتقاد داشت نباید انجام می شد و بازیکنان باید به مدیرعامل باشگاه فرصت بیشتری بدهند تا بتواند مشکلات باشگاه را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین مسأله باعث ایجاد کدورت بین اسماعیلی و وریا غفوری شده بود اما در این بین این دو چند روز پیش در کلینیک دکتر نوروزی همدیگر را ملاقات کردند و با هم آشتی کردند تا این اختلاف باعث ایجاد دودستگی در نیم نشود.

اما امروز فرشید اسماعیلی و وریا غفوری در اقدامی جالب آشتی کنان خود را علنی کردند، آنها با انتشار عکسی مشترک تگ کردن هم نشان دادند اختلاف ها را به طور کامل کنار گذاشته اند.

اسماعیلی و غفوری از بازیکنان مهم و با تجربه استقلال هستند و فرهاد مجیدی روی درخشش آنها در ادامه فصل حساب ویژه ای باز کرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال تهران وریا غفوری فرشید اسماعیلی استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس همراه با خروج سنگین نقدینگی حقیقی‌ها

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز ۲۶ فروردین شاخص کل بورس با ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۷ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریز بیش از ۲۵ هزار واحدی همراه شد تا شاهد بازاری بسیار کاهشی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات بازار سهام امروز ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۶ هزار میلیارد تومانی بوده است و در نهایت شاهد خروج نقدینگی حقیقی‌ها به میزان حدود ۲ هزار میلیارد تومان از بازار سهام بودیم که خود این یک عدد بسیار بزرگ و بی سابقه در چند ماه اخیر است.

غفوری همچین می‌گوید: امروز ۹۵ درصد بازار در وضعیت منفی دست به دست شدند بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های کالایی به خود اختصاص دادند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را امروز صندوق‌های با درآمد ثابت ثبت کردند. در صنایع هم صنعت خودرو با ۳۱۵ میلیارد تومان بیشترین نقدینگی را از دست داد.

او می‌گوید: امروز شاهد یک بازار فوق منفی بودیم منفی که یک بخش آن به‌سبب ایجاد هیجانات منفی کاذب در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی و بخشی شرایط بنیادی اقتصادی و ریسک‌های سیستماتیک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • روبرتو باجو: کنان ییلدیز را خیلی دوست دارم؛ فوتبال در سال‌های اخیر کاملا متفاوت شده
  • افتتاح ۳ هزار واحد مسکن مهر «مهستان» در اردیبهشت‌
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • اهمّیت شکرگذاری در جلد پنجم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • ریزش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس همراه با خروج سنگین نقدینگی حقیقی‌ها
  • چگونه قانون را با شادی اجتماعی آشتی دهیم؟
  • فرشید - قربانی و تکرار خاطره دربی در کویر!