Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع بیماری کرونا در مازندران از سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در شهرستان بابل شروع شد.

دکتر سید عباس موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با گذشت حدود چهار ماه از همه گیری ویروس کرونا و کاهش سرعت انتقال این بیماری در استان ، همچنان کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کمک های غیر نقدی را شامل ۶ دستگاه اکسیژن ساز و حدود ۴۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن اعلام کرد و گفت که این تجهیزات در اختیار بیمارستان های محل بستری بیماران کرونایی در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار داده شد.
این مسئول افزود : کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین باعث شده تا بخش زیادی از کمبودهای دانشگاه برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا جبران شود.
وی فعال شدن برخی واحدهای صنعتی استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی ، حفاظتی و ماسک را از دیگر اقدامات مهم استانی برای مقابله با کرونا معرفی کرد و گفت : نتیجه تمامی این اقدامات غلبه زودهنگام استان بر شیوع ویروس کرونا و کاهشی کردن روند آن بوده است.

استان مازندران ۲ دانشگاه علوم پزشکی است. دانشگاه علوم پزشکی بابل به صورت مستقل شهرستان بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد.

براساس آخرین آمار با همه گیری ویروس کرونا دولت برای تامین تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این ویروس حدود ۲ هزار میلیارد ریال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران قرار دارد .
مازندران سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بقیه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و سلامت بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟

طغیان رودخانه‌ها در سوادکوه و بابل، خسارت به محصولات کشاورزی و همچنین انسداد ۱۰ راه روستایی در آمل، پیامد این بلیه حادثه در ساعت‌های اخیر در استان بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

tags # سیل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد