Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فرشید اسماعیلی و وریا غفوری مدتی با هم رابطه خوبی نداشتند و یک اتفاق بین آنها فاصله ایجاد کرده بود.

اخبار ورزشی- ماجرا به مصاحبه دو ماه پیش فرشید اسماعیلی علیه احمد سعادتمند برمی گردد، مصاحبه ای که وریا غفوری اعتقاد داشت نباید انجام می شد و بازیکنان باید به مدیرعامل باشگاه فرصت بیشتری بدهند تا بتواند مشکلات باشگاه را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسأله باعث ایجاد کدورت بین اسماعیلی و وریا غفوری شده بود اما در این بین این دو چند روز پیش در کلینیک دکتر نوروزی همدیگر را ملاقات کردند و با هم آشتی کردند تا این اختلاف باعث ایجاد دودستگی در نیم نشود.

اما امروز فرشید اسماعیلی و وریا غفوری در اقدامی جالب آشتی کنان خود را علنی کردند، آنها با انتشار عکسی مشترک تگ کردن هم نشان دادند اختلاف ها را به طور کامل کنار گذاشته اند.

اسماعیلی و غفوری از بازیکنان مهم و با تجربه استقلال هستند و فرهاد مجیدی روی درخشش آنها در ادامه فصل حساب ویژه ای باز کرده است.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وریا غفوری احمد سعادتمند استقلال وریا غفوری فرشید اسماعیلی احمد سعادتمند فرشید اسماعیلی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان

آفتاب‌‌نیوز :

در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که دوست داشت از زیر زبان اوسمار ویرا نام بازیکنان مورد علاقه اش یا فهرست فصل آینده پرسپولیس (درصورت تمدید قرارداد سرمربی برزیلی) را بیرون بکشد از نقل و انتقالات تابستانی و نفرات مورد نظرش پرسید. اوسمار ویرا نیز نام مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان را برزبان آورد و از آن‌ها به عنوان بازیکنان ایرانی مورد علاقه خود اسم برد!

ماجرای رامین رضاییان، اما متفاوت از بقیه است؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود. رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بار‌ها از علاقه اش به رنگ قرمز گفته و بدش نمی‌آید با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که مدافع راست کنونی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است که همه می‌دانند به اسم رامین رضاییان آلرژی داشته و این دو همواره رقابت پنهانی با یکدیگر داشته اند.

رامین رضاییان که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوسته بود، به دلیل علاقه یحیی گل محمدی به دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت و بالاجبار به سپاهان رفت. از آن طرف دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس آمد و در ابتدای حضورش با هجمه‌هایی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شد که طرفدار رامین بودند! حالا ابراز علاقه سرمربی برزیلی در یک برنامه زنده تلویزیونی به رامین رضاییان ممکن است راه دانیال اسماعیلی فر وتیم پرسپولیس را از هم جدا کند.

این در شرایطی است که پیش از این دانیال اسماعیلی فر برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود، اما ممکن است مصاحبه اوسمار ویرا نظرش را تغییر دهد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر