Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با بیان اینکه راه های اصلی استان ایلام از ۴۰۰ کیلومتر به ۵۸۰ کیلومتر افزایش یافته است، گفت: آزادراه پل زال - چیلات به امن ترین دالان و مسیر مواصلاتی کشور در راستای تردد زوار عتبات عالیات تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون وزیر و راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صبح امروز(۲۹ خرداد) در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح حوزه راه و شهرسازی در استان با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر وا مدی خوشبختانه تحول بزرگی در حوزه راه های استان به ویژه در مسیر عتبات عالیات با توجه و حمایت دولت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«خیرالله خادمی» اظهار کرد: در حال حاضر راه های اصلی استان ایلام از  ۴۰۰ کیلومتر به ۵۸۰ کیلومتر افزایش یافته است که بر این اساس نزدیک ۴۵ درصد طول راه های استان افزایش پیدا کرده، همچنین در بخش راه های روستایی نیز در حدود ۱۶.۵ درصد طول راه های روستایی استان افزایش یافته است.

 

وی بیان کرد: در بخش مسکن امروز با دستور رئیس جمهوری محترم، ۱۳۰۰ واحد مسکونی مورد بهرداری می رسد که با این میزان مجموع واحدهای مسکن مهر در استان ایلام از ابتدا تا کنون به ۱۶ و ۸۰۰ واحد می رسد که ۱۰هزار و ۵۰۰ واحد از ایی میزان از سال ۹۲  به بعد ساخته شده است که اقدام خوبی در جهت خانه دار شدن مردم این استان انجام شده است.

 

خادمی ابراز کرد:  در بخش ساختمان های دولتی با توجه به اینکه یکی از نیازهای استان بوده است، امروز با دستور رئیس جمهوری محترم، حدود ۱۹ هزار متر مربع از این ساختمان های اداری مورد بهره برداری قرار می گیرد که مجموع اعتباری که برای این پروزه ها در نظر گرفته شده حدود ۵۵۷ میلیارد تومان بوده از منابع دولت هزینه شده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: یکی از مهم ترین طرح ها، برای توسعه آینده استان شروع عملیات اتصال ریلی استان ایلام است که به طول ۷۰ کیلومتر استان ایلام را به شبکه ریلی کشور متصل می کند  و امروز عملیات اجرایی قطعه اول این مسیر ریلی به طول  ۱۷.۵ کیلومتر شروع می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین امروز عملیات اولین آزادراه استان آغاز می شود که امیدواریم استان ایلام با اتصال به شبکه آزادراهی کشور که از استان تهران شروع و تا انتهای استان لرستان ادامه دارد متصل و مورد بهره برداری قرار گیرد، این آزادراه به طول ۱۲۶ کیلومتر به مرز چیلات که نزدیکترین نقطه مرزی ما به سمت نجف اشرف است متصل می شود و  عملیات اجرایی آن در اینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

 

خادمی با اشاره به اینکه بحث های اجرایی آزاد راه پل زال - مورموری - دهلران - چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال به اتما رسیده است، گفت: امن ترین دالان و مسیر مواصلاتی کشور در راستای تردد زوار عتبات عالیات  و زوار اربعین حسینی و زمینه ساز توسعه این استان خواهد بود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه در بخش های مسکن عملیات اجرایی حدود ۴۴ هزار متر مربع در بخش های زیربنایی استان آغاز می شود، خاطرنشان کرد: در بخش های نگهداری راه ها نیز  ۱۴۰ کیلومتر عملیات اجرایی نگهداری راه های استان انجام می شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه و شهرسازی افتتاح ایلام عملیات اجرایی راه و شهرسازی عتبات عالیات استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم