Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، با بیان این مطلب افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه و مشکلات ارزی و اعتباری کشور، با خودکفایی در گندم توانستیم نان مردم را از تولید داخل تامین کنیم.

وی ادامه داد: کاهش وابستگی کشور در سایر محصولات استراتژیک از جمله روغن در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی با بیان این که شرایط امروز کشور، تحقق اقتصاد بدون نفت را ضروری ساخته است، اظهار کرد: با توسعه صادرات محصولات کشاورزی می توانیم ارز حاصل از صادرات را به واردات نهاده های کشاورزی مورد نیاز اختصاص دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم ایجاد و تقویت زنجیره های تولید در بخش کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره های تولید از مزرعه تا سفره از برنامه های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

طلایی، نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمانی دانست و افزود: در حوزه نظام پیشنهادات کارهای خوبی انجام شده است و ما در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی اعتقاد داریم ارباب رجوع، همکار ما است و باید رضایت آنان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: برای تامین ۱۰۰ هزار دستگاه مسکن کارکنان نیز با وزارت راه و شهرسازی توافق کرده ایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهره وری کاهش هزینه مشکلات واردات وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان رویکردهای سال جدید این سازمان برای تحقق شعار سال را تبیین کرد. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، رویکردهای سال جدید سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال را تبیین کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی، توسعه کشت در محیط‌های کنترل شده با توسعه گلخانه‌های پیشرفته، مدرن، سایه‌بان و گلخانه‌های خانگی، توسعه کشت‌های گیاهان دارویی و کم آب‌بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان‌ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان‌های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز، توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت موردنیاز کشور، توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی را از مهمترین راهبردهای سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌های محوری فوق بهره‌گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش، خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • تعریف ۵ رویکرد جهاد کشاورزی مازندران برای تحقق شعار سال
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد
  • ۱۰ برنامه محوری سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تحقق شعار سال
  • بازگشت ۲۱ هزار متر زمین کشاورزی آمل به چرخه تولید