Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:15:27 GMT

مادر شهیدان شبانه عرب دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۱۹۷۳

مادر شهیدان شبانه عرب دار فانی را وداع گفت

گروه استان‌ها-مادر شهیدان غلامحسین و قربان شبانه عرب، پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش آسمانی شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ​فاطمه شعبانی مادر شهیدان غلامحسین و قربان شبانه عرب چهارشنبه 28 خرداد پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندانش در سن 91 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مادر شهیدان شبانه عرب طی مراسمی در شهر سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان تشییع و در قطعه صالحین بهشت امام حسن مجتبی(ع) این شهر به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر فداکار را تسلیت و برای بازماندگان از خدای منان صبری جزیل مسئلت کرد.

انتظار 35 ساله یک مادر شهید، سوژه فیلم «حاوار» شدآیین تشییع مادر شهیدان "سیف‌الدینی‌راد" در کرمان برگزار شدروحانی درگذشت مادر شهیدان سیف‌الدینی راد را تسلیت گفت

گفتنی است؛ برادران شهید غلامحسین و قربان شبانه عرب (شعبانی عرب) در ششم شهریور 1337 و یکم بهمن 1340 در شهر سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان چشم به جهان گشودند و در 18 اسفند 1362 و 30 اسفند 1366 در عملیات جزیره مجنون و ماووت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

زندگینامه شهید قربان شبانه عرب

در سال  1340، در شهرسفید سنگ از توابع شهرستان فریمان دیده به جهان گشود. پدرش علی اصغر  و مادرش فاطمه نام داشت و پس از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی راهی جبهه شد و سرانجام  در 30 اسفند 1366، در منطقه ماووت به شهادت رسید. پیکر شهید در گلزار شهدای امام حسن مجتبی(ع) شهر سفید سنگ از توابع شهرستان فریمان در جوار برادر شهیدش غلامحسین شبانه عرب به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادر شهیدان مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: حاجیه بانو رباب ابونصری، مادر شهید والامقام خلیفه عباسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر شهیدپرور فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در گلزار شهدای روستای گرگنا برگزار می‌شود.

پاسدار وظیفه شهید خلیفه عباسی متولد سال ۱۳۴۶ در ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت