Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:01:08 GMT

پلیس تهران استخدام می کند + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۰۷۰

پلیس تهران استخدام می کند + جزئیات

"سرهنگ ایوب گرامی" معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات ما در معاونت نیروی انسانی جذب و استخدام نیروی انسانی است. متولی جذب و استخدام نفرات چه به صورت رسمی و چه افتخاری، مجموعه اداره گزینش و استخدام در مجموعه نیروی انسانی تهران بزرگ است.

 

وی ادامه داد: ما از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند، دعوت می کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اشاره به شرایط استخدام گفت: حداقل سن برای استخدام زنان و مردان در نیروی انتظامی ۱۸ سال است. البته سن تعیین شده برای استخدام افرادی که می خواهند به عنوان درجه داری وارد نیروی انتظامی شوند، برای آقایان حداکثر ۲۵ و برای زنان ۲۳ سال است.

محدودیتی برای جذب نیرو در پلیس تهران وجود ندارد

سرهنگ گرامی با بیان اینکه محدودیتی برای جذب نیرو در حال حاضر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که با مدرک دیپلم وارد نیروی انتظامی می شوند، درجه گروهبانی دریافت کرده و هر چهارسال یکبار درجه آنها بالا می رود.

وی با اشاره به جذب پلیس افتخاری گفت: شرایط سنی برای جذب پلیس افتخاری حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۶۵ سال است. محدودیت سنی و جنسی در خصوص جذب پلیس افتخاری وجود ندارد و همه افراد با هر نوع شغلی می توانند در این زمینه خدمت کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استخدامی پلیس تهران پارسی خبر نیروی انسانی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند

در راستای تأمین این منویات ذکر چند نکته ضروری است:

نخست اینکه یکی از اولویت‌های جامعه کارگری در آستانه روز جهانی کارگر، مقوله درآمد و معیشت است. قدرت خرید کارگران در سال‌های اخیر به‌شدت کاهش پیدا کرده است. امروز یکی از مطالبات عمومی کارگران، افزایش دستمزد است و بر این اساس رقمی که  امسال برای حداقل مزد تعیین شده به هیچ وجه کفاف نیازهای معیشتی آنان را نمی‌دهد و انتظار دارند رقم مزد۱۴۰۳ مورد بازنگری قرار گیرد. 

خواسته دیگر کارگران این است که به مطالباتشان برای مشارکت در بازار کار توجه شود، بنابراین دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند. اگر فکر کنیم نظرات کارگران بدون اثرگذاری و کارآمدی است، کشور را از سرمایه نیروی انسانی محروم کرده‌ایم و از این ظرفیت عظیم که همانا حضور و مشارکت کارگران است، غفلت ورزیده‌ایم. کارگران هم دانش و مهارت دارند و هم نیروی انسانی بالقوه و موتور محرک توسعه هستند. در همه کشورها محوریت بازار کار، اول سرمایه انسانی (نیروی کار) است و بعد سرمایه‌های مادی؛ اما متأسفانه در ایران به این امر توجه نداریم و اگر بخواهیم از این ظرفیت بزرگ برای توسعه و رونق تولید استفاده کنیم، باید به کارگران توجه ویژه داشته باشیم.

فراموش نکنیم کارگران علاوه بر اینکه صاحب مهارت‌اند، بعضاً کارآفرین هم هستند و می‌توانند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های خارق‌العاده انجام دهند یا از طریق تشریک‌مساعی با همکاران خود بخش‌های بزرگی از مشکلات صنعتی کشور را حل کنند. بنابراین توجه به کارگران و مشارکت و اعمال رأی آن‌ها در تصمیمات هم می‌تواند برای این قشر، روحیه‌بخش باشد و هم در عین حال امنیت ملی را ارتقا دهد.

اکثر قریب به اتفاق کارگران، قراردادی هستند، کارگران به فردا و آینده شغلی خود اطمینان ندارند اما متأسفانه دولت سازوکارهای مناسبی برای حمایت از کارگر ندارد نظارت‌ها نیز ضعیف است، امنیت شغلی کارگران دچار مشکلات اساسی شده است.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان