Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

۳ ایرانی بین بهترین مدافعان کناری لیگ قهرمانان

در ادامه انتخاب بهترین‌های فصل‌های مختلف لیگ قهرمانان آسیا، AFC نام سه بازیکن ایرانی را بین بهترین‌های فصل ۲۰۱۷ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان شیرزادی استقلال خوزستان، صادق محرمی پرسپولیس و خسرو حیدری از استقلال در بین نامزدهای عنوان بهترین مدافعان کناری فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC قرار گرفتند.

مدیرعاملی که اخبار باشگاهش را در رسانه‌ها می‌شنود!

شرایط باشگاه پارس جنوبی جم بسیار بحرانی است و به نظر می‌رسد منطقه ویژه پارس جنوبی باید به فکر واگذاری این تیم باشد.

پیش از این وزیر نفت به پالایشگاه‌ها تا آذر سال ۹۸ فرصت داده بود نسبت به واگذاری سه تیم نفتی اقدام کنند، ولی با وجود گذشت شش ماه از آن دستور، هنوز واگذاری صورت نگرفته است.

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد آخرین وضعیت باشگاه پارس جنوبی، اظهار داشت: از هیچ چیز خبر ندارم. اجازه دهید در شرایط فعلی من حرفی نزنم. برخی اخبار باشگاه را از رسانه‌ها می‌شنوم و نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار ما است.

پنجعلی: ته دلم از قهرمانی پرسپولیس قرص نیست

محمد پنجعلی درباره پیش‌بینی‌اش از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت: فوتبال کاملاً غیر قابل پیش بینی است و اینکه پرسپولیس را از الان قهرمان بدانند، صد درصد اشتباه است. خبر‌هایی بود که بعضی از تیم‌ها مخفیانه تمرین می‌کردند. بازی‌های باقیمانده بخصوص دو مسابقه نخست برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و اصلاً حاشیه امنیتی برای سرخپوشان وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: از الان ته دلم برای قهرمانی قرص نیست. امکان زیادی وجود دارد که ورق به یکباره برگردد. البته بازیکنان پرسپولیس خودشان حرفه‌ای هستند و به این موارد آگاهی دارند. وقتی که بدن بازیکنان پرسپولیس خواب بود، یکسری تیم‌ها مخفیانه تمرین کردند بخصوص تیم‌هایی که «جرزنی» می‌کنند و شرایطشان خوب نیست. بازیکنان پرسپولیس کار سختی دارند و باید از قهرمانی‌های قبلی خود دفاع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رادوشویچ می‌تواند جایگزین مطمئنی برای بیرانوند باشد؟ تصریح کرد: رادو خوب است، ولی قابل مقایسه با بیرانوند نیست. بیرانوند خصوصیاتی دارد که کمتر دروازه بانی از آن بهره می‌برد. او در محوطه جریمه سلطنت می‌کند. این امتیاز بزرگی برای یک دروازه بان و تیمش است که محوطه جریمه را «جمع» می‌کند. علاوه بر این پرتاب‌های بلند دست بیرانوند باعث می‌شود موقعیت‌های ضد حمله خطرناکی نصیب تیمش شود که فشار را روی تیم حریف دو چندان می‌کند. آدم‌هایی که فنی هستند بیشتر متوجه صحبت‌هایم می‌شوند.

توقف استقلال مقابل شاگردان رحمان با ۲ مصدوم

تیم استقلال از ساعت ۱۸ دیروز (چهارشنبه) در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دسته اولی رایکا بابل قرار گرفت و برابر این حریف به تساوی بدون گل رضایت داد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای این بازی تیمش را با ترکیب حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، عرفان روحانی، عظیم گوک، شاهین طاهرخانی، امیرحسین کارگر، میلاد زکی‌پور، علی دشتی، فرشید باقری، محمد بلبلی و مرتضی تبریزی به میدان فرستاد. در جریان بازی نیز آرش داجلیری، زکریا مرادی، محمد عابدی، فردین رابط و امیرحسین خدامرادی به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شدند.

از نکات مهم این بازی مصدومیت میلاد زکی‌پور در دقیقه ۱۰ و همچنین مرتضی تبریزی در دقیقه ۶۷ بود که هر دو بازیکن مجبور به ترک زمین شدند.

لژیونر ایرانی به عنوان یار تعویضی استارت زد

حسین چیمشیر، سرمربی ترابزون‌اسپور در نخستین بازی رسمی‌اش پس از شیوع ویروس کرونا شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ترکیه ۲ تغییر در ترکیب تیمش انجام داد که منجر به کسب پیروزی ۳ بر یک برابر تیم فنرباغچه و صعود به فینال شد.

مجید حسینی با حضور در ترکیب اصلی تیم ترابزون‌اسپور جایگزین مانوئل کوستا شد. بادو اندیایه نیز به جای جویلرم بازی کرد.

تیم ترابزون‌اسپور در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت برابر فنرباغچه با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به فینال جام حذفی ترکیه صعود کرد. دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ترکیه میان تیم‌های آلانیااسپور و آنتالیااسپور برگزار می‌شود.

رسن: همه بازیکنان پرسپولیس از داخل و خارج پیشنهاد دارند

بشار رسن در مورد نگرانی هواداران برای جدایی او از این تیم اظهار داشت: با شروع بازی‌ها بدون تماشاگر انشاءالله خوب بازی می‌کنیم. در خیابان، تمرین همه از من می‌پرسند می‌مانم یا نه؟ من نمی‌دانم چه می‌شود منتظر پایان فصل هستم و می‌نشینیم در پایان فصل با باشگاه صحبت می‌کنیم. هر بازیکن پرسپولیس از ایران و خارج از ایران پیشنهاد دارند و این طبیعی است. ۹ بازی لیگ برتر، ۲ بازی حذفی و ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا داریم و تمام تمرکزم روی این مسابقات است. هواداران تیم خیلی من را تشویق کردند و بهترین سال‌های بازی‌ام در این دو سه سال در پرسپولیس بود که خیلی بازیکن حرفه‌ای شده‌ام و انشاءالله هواداران پرسپولیس و مردم ایران همگی سالم باشند.

مهاجم استقلالی در فهرست خرید‌های تابستانی نانت

کاوه رضایی هنوز نتوانسته در کلوب بروژ بازی کند، اما در دوره قرضی بازی برای شارلروا نشان داد که چرا قهرمان لیگ بلژیک در سال ۲۰۱۸ او را جذب کرده بود. باشگاه نانت فرانسه این موضوع را به خوبی می‌داند و اکنون به انتقال این مهاجم ایرانی فکر می‌کند.

نانت هفته گذشته قرارداد خرید قطعی موزس سایمون، مهاجم نیجریه‌ای لوانته اسپانیا را که فصل گذشته نیز برای این تیم به صورت قرضی در لوشامپیونه بازی کرده بود، به پایان رساند. اکنون این باشگاه می‌خواهد برای تقویت خط حمله‌اش یک مهاجم دیگر جذب کند. رضایی که فصل گذشته ۱۲ گل در ۲۴ بازی به ثمر رسانده است در ردیف نخست فهرست خرید‌های تابستانی نانت قرار دارد.

ماشین‌سازی هم راه تراکتور را رفت!

بعد از بلاتکلیفی‌های موجود در برگزاری لیگ برتر و دوری بازیکنان از تمرینات گروهی، اعضای این تیم پس از غربالگری افراد مبتلا به کرونا، تمرینات گروهی را آغاز کردند.

تمرین ماشین‌سازی در غیاب نفراتی که قبلا آزمایشات مثبت داشته‌اند، آغاز شد و با نتایج منفی برخی از این نفرات، آنها نیز از فردا به جمع ماشین سازان اضافه خواهند شد و در مقابل اضافه شدن نفرات منفی، دو مورد مثبتی امروز نیز وارد قرنطینه شده بعد از بهبودی کامل در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.

در طول هفته گذشته اعضای این تیم در گروه‌های ۶ و ۷ نفره نیز نظر کادر فنی تمرینات آمادگی خود را پشت سر گذاشتند و از امروز برنامه های هماهنگی و تاکتیکی در دستور کار کادر فنی قرار گرفته است که در همین راستا، امروز چهارشنبه تیم ماشین سازی تبریز میزبان تیم نود ارومیه بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود نود به پایان رسید.

ستاره فوتسال از فینال محروم است

آرش جابری درباره تعویق مسابقات لیگ دسته اول فوتسال گفت: ما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری مسابقات انجام وظیفه می کنیم. بحث تعطیلی این مسابقات مطرح نبود. با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار می کنیم. خوشبختانه تیم های لیگ برتری همکاری خوبی داشتند و روز جمعه فینال رفت لیگ برتر را برگزار می کنیم. ان شاءالله تیم های لیگ دسته اول هم همکاری می کنند و طبق پروتکل پیش می رویم. فکر می کنم شنبه یا یکشنبه هفته بعد برنامه جدید را برای لیگ دسته اول اعلام می کنیم.

جابری در واکنش به شائباتی که از احتمال بخشیده شدن محرومیت علی اصغر حسن زاده بازیکن گیتی پسند برای بازی رفت فینال مطرح شده است، یادآور شد: اسامی محرومان بازی رفت طبق گزارش داور و کمیته انضباطی مشخص است. تا امروز هم که آقای حسن زاده جزو محرومان بازی رفت است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران پیمان شیرزادی صادق محرمی خسرو حیدری استقلال استقلال خوزستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پارس جنوبی جم مراد مرادی محمد پنجعلی میلاد زکی پور مرتضی تبریزی مجید حسینی بشار رسن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران پیمان شیرزادی صادق محرمی خسرو حیدری استقلال استقلال خوزستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پارس جنوبی جم مراد مرادی محمد پنجعلی میلاد زکی پور مرتضی تبریزی مجید حسینی بشار رسن بازیکنان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پارس جنوبی لیگ برتر بازی رفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است