Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی گفت: پس از ۸ سال سرگردانی، اواخر سال گذشته موافقت نامه اصولی احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان اخذ شده و سرمایه‌گذار در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ۱۲ میلیارد تومانی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: پتانسیل این شهرستان در حوزه دامپروری وجود ۵۷۲ هزار رأس دام سبک و ۱۶ هزار دام سنگین است که ۴ هزار و ۵۷۹ تن میزان تولید گوشت قرمز در قوچان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای قوچان راه اندازی کشتارگاه صنعتی دام بوده زیرا این شهرستان یکی از قطب‌های دام سبک استان و تأمین کننده گوشت به شمار می‌رود، گفت: پس از ۸ سال سرگردانی، اواخر سال گذشته موافقت نامه اصولی احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان اخذ شده و سرمایه‌گذار در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ۱۲ میلیارد تومانی قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان یادآور شد: در حوزه دام سبک به دنبال اصلاح نژاد و برگزاری کلاس‌های ترویجی هستیم زیرا جایگاه خوبی در سطح استان داریم.

کنعانی با بیان این موضوع که ۲ مجتمع خبوشان و شفیع در این شهرستان فعالیت حوزه دامداری و دامپروری دارند، بیان کرد: هرکدام از این مجتمع‌ها ۱۳۰ واحدی بوده که در مجتمع خبوشان دامداری‌های ۳۰۰ رأسی فعال‌اند در مجتمع شفیع نیز ۳۷ واحد در حال آماده‌سازی است.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰ واحد فاز ۲ مجتمع خبوشان شامل دامداری‌های دام سنگین نیز در حال فعالیت بوده که سال گذشته یک میلیارد تومان برای برق کشی این واحدها هزینه شده و امسال نیز برای ساماندهی حوزه برق این مجتمع‌ها یک میلیارد تومان دیگر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتارگاه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان