Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:12:47 GMT

نگاهی به آمار تیمو ورنر در بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۵۰۷

نگاهی به آمار تیمو ورنر در بوندسلیگا

تیمو ورنر با کارنامه ای درخشان در بوندسلیگا، راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

طرفداری - تیمو ورنر که در ماه های اخیر خواهان بسیاری داشت، سرانجام به طور رسمی به چلسی پیوست. در این مطلب نگاهی داریم به آمار مهاجم 24 ساله و جدید چلسی در بوندسلیگا.

تیمو ورنر برای اولین بار در فصل 2013/14 و با پیراهن اشتوتگارت در بوندسلیگا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت نزدیک به 7 سال بازی در بوندسلیگا، این مهاجم 24 ساله تا به اینجا در 220 بازی، 89 بار گلزنی کرده و 42 پاس گل نیز به ثبت رسانده است. از شروع فصل 2016/17، ورنر 76 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است که تنها روبرت لواندوفسکی با 112 گل، بیشتر از او در این مدت گلزنی کرده است. ورنر اولین گل خود در بوندسلیگا را زمانی که تنها 17 سال و 200 روز سن داشت، به ثمر رساند و تا به امروز، چهارمین گلزن جوان تاریخ بوندسلیگا است. در ادامه نگاهی داریم جزئیات عملکرد ورنر در بوندسلیگا.

عملکرد تیمو ورنر در بوندسلیگا به همراه اشتوتگارت

ورنر 3 فصل ابتدایی اش در بوندسلیگا را در اشتوتگارت سپری کرد. اولین فصل او برمی گردد به فصل 2013/14، جایی که او 30 بار برای اشتوتگارت در بوندسلیگا به میدان رفت و 5 گل و 4 پاس گل به ثبت رساند. فصل 2014/15 به خوبی برای ورنر پیش نرفت و او در 32 بازی، تنها 3 گل و 1 پاس گل به ثمر رساند. آخرین فصل تیمو ورنر در اشتوتگارت، با 6 گل و 4 پاس گل در 33 بازی در بوندسلیگا به پایان رسید تا او در 3 فصل 13 گل و 10 پاس گل در بوندسلیگا به ثبت رسانده باشد.

تیمو ورنر در اشتوتگارتعملکرد تیمو ورنر در بوندسلیگا به همراه لایپزیش

اوج کار تیمو ورنر در لایپزیش رقم خورد. فصل 2016/17 که اولین فصل ورنر در لایپزیش بود، به تنهایی بهتر از 3 فصل گذشته او در بوندسلیگا بود. ورنر در این فصل در 31 بازی موفق به زدن 21 گل و ارسال 7 پاس گل شد. 2 فصل بعدی ورنر به خوبی فصل 2016/17 نبود اما او همچنان تعداد گل هایش در بوندسلیگا را دو رقمی نگه داشت. ورنر در فصل 2017/18 در 32 بازی توانست 13 گل و 8 پاس گل به ثبت برساند و فصل 2018/19 را نیز با به ثمر رساندن 16 گل و ارسال 9 پاس گل در 30 بازی به پایان رساند. بهترین فصل ورنر، فصل 2019/20 است که آخرین فصل او در لایپزیش و بوندسلیگا است. ورنر تا به اینجا در 32 بازی، 26 گل و 8 پاس گل به ثمر رسانده است و یکی از بهترین گلزنان این فصل 5 لیگ معتبر اروپا بوده است.

بیشتر بخوانید: تیمو ورنر به چلسی پیوست ورنر: از پیوستن به چلسی خوشحالم / لحظه غرور آمیزی است که به این باشگاه بزرگ ملحق شدم آشنایی با تیمو ورنر، مهاجم جدید چلسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثمر رساند تیمو ورنر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین