Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستوده به تشریح مصدومیت دو بازیکن استقلال پرداخت.

طرفداری - کاوه ستوده در خصوص مصدومیت دو بازیکن استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره مصدومیت زکی‌پور و تبریزی گفت:

میلاد زکی‌پور دچار ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا و کمی التهاب در عضله ساق پا شده است که بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات در روزهای پیش روی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مرتضی تبریزی بعد از معاینات بالینی و فوق تخصصی زانو مشخص شد که دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی قدامی و رباط داخلی زانو راست شده که جهت تایید این تشخیص، MRI گرفته شده و جواب آن متعاقبا اعلام می‌شود. کارهای درمانی بلافاصله روی مرتضی تبریزی انجام شده و به زودی گزارش تکمیلی در خصوص وضعیت او منتشر می‌شود. ضمنا به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیتها طراحی و اجرا گردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد