Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:53:47 GMT

3 ستاره رئال به بازی با والنسیا رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۷۷۱

3 ستاره رئال به بازی با والنسیا رسیدند

زین الدین زیدان امشب با ترکیبی تقریبا کامل و ایده آل رئال را به مصاف والنسیا خواهد فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، سه بازیکن رئال که حضورشان برای بازی امشب برابر والنسیا مبهم به نظر می رسید،توانستند به موقع خود را مهیای این چالش بزرگ کنند. رئال پس از برتری 3-1 بر ایبار امشب باید برابر والنسیا قرار بگیرد و با توجه به پیروزی اخیر بارسا بر لگانس، محکوم به کسب سه امتیاز هستند تا بار دیگر به دو امتیازی بارسا بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بازی با ایبار، ادن هازارد، سرخیو راموس و دنی کارواخال نیمه دوم تعویض شدند و سپس اعلام شد که هر سه به صورت جزئی مصدوم شده اند اما آنها در فهرست زین الدین زیدان برای بازی امشب قرار گرفته اند. این سه بازیکن در تمرین شب گذشته رئال بدون هیچ مشکلی حاضر بودند. گرت بیل نیز که در 30 دقیقه ای انتهایی بازی وارد میدان شد و زمین را با مصدومیت ترک کرد نیز در تمرین حضور داشت.

 برای بازی امشب، ناچو، لوکا یوویچ و ماریانو به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

 

 

 

 

فهرست رئال: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، هازارد، مندی، خاوی هرناندز، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، والورده، خامس، ایسکو، هازارد، بنزما، بیل، آسنسیو، براهیم، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

 

 

دنیل کارواخال رئال مادرید سرخیو راموس ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی دور نیمه نهایی شود. آن‌ها در این مرحله حریف رئال مادرید خواهند بود که شب گذشته منچسترسیتی را حذف کرد.

بایرن به لطف ضربه سر یوشوا کیمیش در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 1-0 آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی 2-2 دو تیم در بازی رفت، به دور بعدی راه یافت و حریق قهرمان 14 دوره چمپیونزلیگ شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی قرار است بین تیم‌هایی دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار شود که به همین دلیل طرفداران آلمانی فوتبال صحبت‌های زیادی درمورد فینال بین دو تیم آلمانی مطرح کرده‌اند.

کیمیش هم تایید کرد که علاقه دارد فینال بین دو تیم آلمانی برگزار شود تا به نوعی برای رئال مادرید کری خوانده باشد: "احتمال برگزاری فینال آلمانی یک رویا خواهد بود اما دو بازی بسیار سخت در پیش داریم. رویای بازی در ومبلی بسیار هیجان انگیز است."

او درمورد احساسش پس از برد مقابل آرسنال هم گفت: "این احساس شگفت انگیزی است که در شبی مانند امشب چنین گل مهمی را جلوی چشمان هواداران‌مان بزنیم. این جزو لحظاتی است که شما برای آن تلاش می‌کنید، ما برای آن سخت کار کرده‌ایم. امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفتم، پس از این بابت خوشحالم. در حال حاضر ما روی نیمه نهایی تمرکز خواهیم کرد، سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد