Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:43:30 GMT

نولیتو به سلتاویگو پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۳۰۳۹

پس از سپری کردن چهار فصل ناامیدکننده در منچسترسیتی و سویا، نولیتو تصمیم گرفت به سلتاویگو بازگردد.

طرفداری - نولیتو فوتبالش را بار دیگر در سلتاویگو دنبال خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه سلتاویگو، دو باشگاه سویا و سلتاویگو بر سر انتقال نولیتو به توافق رسیدند و این بازیکن بلافاصله پس از سپری کردن آزمایش های پزشکی و نهایی کردن جزئیات قرارداد با امضای قراردادی سه ساله به سلتاویگو خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نولیتو کیست؟

مانوئل آگودو دوران ملقب به نولیتو در تاریخ 15 اکتبر 1986 در شهر سنلوکار د برامدا اسپانیا متولد شد. نولیتو که در پست وینگر و مهاجم توانایی بازی دارد از آکادمی جوانان والنسیا وارد فوتبال حرفه ای شد و پس از حضور در اتلتیکو سانلوکنیو و اسیخا در سال 2008 به بارسلونا پیوست. او سه فصل در بارسلونا بی به میدان رفت و البته 5 بازی و یک گل نیز برای تیم اصلی بارسلونا به ثمر رساند و سپس راهی بنفیکا شد. پس از یک فصل و نیم حضور در فوتبال پرتغال در ژانویه 2013 به صورت قرضی راهی گرانادا شد.

نولیتو در تابستان 2013 به سلتاویگو پیوست و بهترین دوران فوتبالش را در سلتا تجربه کرد. 39 گل در 103 بازی توسط نولیتو و دو بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا، موجب شد راهی منچسترسیتی شود، هر چند در منچسترسیتی چندان موفق عمل نکرد و بار دیگر به لالیگا و این بار سویا پیوست. 15 گل در 79 بازی در سویا نشان می دهد که در سویا نیز چندان موفق عمل نکرده است.

نولیتو سابقه 6 گل در 16 بازی ملی برای تیم ملی اسپانیا نیز در کارنامه دارد و در یورو 2016 عضوی از تیم ملی اسپانیا بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت