Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان عمادی روز پنجشنبه در بازدید از ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس افزود: برطرف کردن کاستی‌ها و مشکلات این مجموعه ورزشی در حال پیگیری  و انجام است و امید می‌رود با کمک و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر  هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف و برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور به موقع آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ورزشگاه شهدای خلیج فارس شهرستان گناوه مجموعه بسیارخوبی است و نقش مهمی در توسعه ورزش‌های ساحلی این شهرستان دارد.

عمادی بیان کرد: امید می‌رود با بهسازی و برطرف کردن کاستی‌های این ورزشگاه و برنامه‌ریزی لازم از تمام ظرفیت‌های موجود در این مجموعه نهایت استفاده برده شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان به دلیل دارابودن ساحل مناسب قابلیت بسیار خوبی در توسعه ورزش‌های ساحلی دارد و تلاش می‌شود  از این ظرفیت برای رشد هرچه بیشتر جوانان این شهرستان بهره برد.

صادق عبدالهی افزود: باتوجه به اینکه تیم‌های موج و پاس در لیگ دسته یک و ملوان در لیگ برتر کشور به عنوان نمایندگان شهرستان و استان بوشهر در فصل جدید حضور دارند، امید می‌رود با همکاری دیگر نهادها از تمام نمایندگان گناوه حمایت و کاستی‌ها را برطرف کرد.

مسئول  کمیته فوتبال ساحلی گناوه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال گناوه با مجوز ستاد ملی کرونا، لیگ فوتبال ساحلی این شهرستان که فرصت خوبی برای بروز و کشف استعدادهای جوانان منطقه است آغاز به کار می‌کند.

سیدحسن کاظمی افزود: نمایندگان فوتبال ساحلی گناوه هر سال جزو تیم‌های مدعی در لیگ فوتبال ساحلی کشور بوده و خوش درخشیده‌اند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود در فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی کشور با حمایت‌ خیران و مسئولان شهرستان و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال گناوه، سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ و صاحب دومین سهمیه در لیگ برتر فوتبال ساحلی شود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.
 

برچسب‌ها فوتبال گناوه فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال گناوه فوتبال ساحلی فوتبال گناوه فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال گناوه ساحلی گناوه امید می رود لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه" بعد از افتخارآفرینی ساحلی بازان تیم ملی در جام جهانی امارات، فوتبال ساحلی در رأس کانون توجه رسانه ها قرار گرفت و این موضوع لیگ امسال را از هر حیث جذاب تر می کند.

در لیگ شانزدهم گلساپوش یزد که یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ساحلی ایران می باشد قهرمان و تیم های چادرملو اردکان و پارس جنوبی بوشهر جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. اما فصل هفدهم از ابتدا رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. در این فصل مسابقات، با سرمایه‌گذاری باشگاه‌های در این رشته، از ماه‌ها قبل رقابت در لیگ برتر آغاز شد و تیم ها برای جذب بازیکن رقابت شدیدی باهم داشتند. متاسفانه به دلیل عدم کار رسانه ای برخی از تیم ها خیلی اخباری از همه‌ی خرید و فروش بازیکنان در اختیار نیست با این وجود زمزمه ها و اخباری که منتشر شده است را به اطلاع شما میرسانیم.

مقاومت گلساپوش یزد (مدافع عنوان قهرمانی) – همیشه مدعی
گلساپوش یزد با استفاده از بازیکنان سرباز ملی پوش همیشه جزو مدعیان لیگ برتر فوتبال ساحلی به حساب می آمد. البته این تیم یزدی، یکی از قطب های بازیکن سازی ایران محسوب می شود که در رده‌های پایه هم همیشه جزو تیم های مدعی قهرمانی می باشد. اما با اتمام سربازی اکثر ملی پوشان، این تیم خالی از بازیکنان باتجربه ملی شده است. علی میرشکاری و رضا امیری زاده دو ملی پوش بوشهر و هرمزگانی گلسا با اتمام سربازی به تیم فولاد هرمزگان پیوستند و دیگر سرباز این تیم که دوران خدمت خود را در این تیم به پایان رساند محمد مرادی بود که اوهم با جدایی از جمع یزدی ها به تیم تازه لیگ برتری شده ی آداک نوشهر پیوست. مهمترین خروجی این تیم محمدعلی مختاری کاپیتان گلسا و ستاره ی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می باشد. مختاری که ستاره بی چون و چرای تیم گلساپوش یزد می باشد، پس از چندین فصل حضور و کسب عناوین مختلف، دیگر تمایلی به حضور در این نداشته و فصل جدید با رقیب هم استانی گلساپوش یعنی چادرملو اردکان به توافق رسیده است.

تا این لحظه در رسانه این تیم خبری از ورودی جدید نمی باشد. با همه این تفاسیر گلساپوش همیشه جزو مدعیان لیگ برتر بوده است و بازیکنان جوان با استعداد زیادی در تیم های پایه این باشگاه فعالیت می کنند که میتوانند جای بزرگان ملی پوش یزدی را بگیرند.

چادرملو اردکان – خیز بلند برای قهرمانی
چادرملو اردکان سومین فصل حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی تجربه می کند. البته این تیم اردکانی چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و با اسم های مختلف در این لیگ حضور داشته است و 3 سالی است که با ظهور باشگاه متمول چادرملو سهمیه لیگ برتر این شهر در اختیار این باشگاه قرارداده شده است. چادرملو اردکان امسال تجدید قوا کرده و با جذب بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی مدعی اصلی قهرمانی این فصل می باشد. 

این تیم شاکله فصل گذشته خود را حفظ کرده و فقط حسن سهرابی و هادی فرهمند از این تیم جدا شده اند و با دو بمب نقل و انتقالاتی در کانون توجهات رسانه ها قرار گرفته است.

اولین خرید این تیم، محمد علی مختاری کاپیتان ملی پوش گلساپوش یزد می باشد. این بازیکن یزدی که در جام جهانی جزو بهترین های تیم ملی بود، بعد از چندین سال حضور در گلسا این فصل ساز جدایی کوک کرد و به تیم چادرملو اردکان پیوست.

دیگر خرید این تیم اردکانی، سید مهدی میرجلیلی گلر محبوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می باشد. این گلر یزدی این روزها چهره ی ویژه ی ورزش ایران به حساب می آید. میرجلیلی که فصل قبل را در فولاد هرمزگان گذرانده بود با توافق با تیم اردکانی به این تیم پیوست.

پارس جنوبی بوشهر – پر افتخارترین تیم لیگ برتر در مسیر بی توجهی
پارس جنوبی بوشهر که پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران می باشد، چندسالیست از کانون توجهات مسئولین این شهر خارج شده البته با وجود عدم توجه، همیشه خود را مدعی نشان داده است. در بازار نقل و انتقالاتی، از این تیم بوشهری بازیکن ساز خبری نیست و حتی رسانه باشگاه پارس جنوبی خبری پیرامون تیم فوتبال ساحلی خود قرار نداده است و صرفا تمام توجه این باشگاه به سمت تیم فوتبال این باشگاه است.

تنها اخبار رسیده از این باشگاه، جذب بهترین بازیکن فوتبال ساحلی ایران محمد احمدزاده است. البته این خبر جزو شنیده ها می باشد و هنوز به صورت رسمی در رسانه های این باشگاه اعلام نشده است.

صدرشیمی یزد – خداحافظی جوان های پرتلاش با یزد
صدرشیمی یزد که یکی از تیم های زیر مجموعه ی گلساپوش یزد محسوب می شود امسال را در بلاتکلیفی به سر میبرد. خبری از نقل و انتقال بازیکن در این تیم نیست و اخباری که به گوش میرسد سهمیه این تیم به یکی از شهرهای همین استان اهدا می شود تا این تیم یزدی حضور کوتاهی در لیگ برتر داشته باشد. صدرشیمی یزد، مدرسه ی پرورش بازیکن گلساپوش یزد بود که بازیکن جوان جویای نام یزدی برای کسب تجربه در این تیم توپ میزدند. حمیدرضا بهزادپور گلر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تلاش است سهمیه این تیم را به شهر خود یعنی مهریز انتقال دهد تا با رقابت در استان یزد جذابیت بیشتر به خود بگیرد.

شاهین خزر رودسر – پایگاه فوتبال ساحلی ایران در آستانه ی فروپاشی
فوتبال ساحلی ایران را همه با رودسر می شناسند. قطب فوتبال ساحلی ایران که استعدادهای فراوانی را تحویل فوتبال ساحلی ایران داده است. اما خبرهایی به گوش میرسد که این تیم مانند سال گذشته اوضاع مالی خوبی ندارد. بازیکنان این تیم که همیشه جزو بهترین های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران بوده اند از این تیم یکی یکی جدا می شوند و خبری از جذب بازیکن نیست. محمد احمدزاده ستاره محبوب رودسری ها که فصل گذشته در این تیم توپ میزد از جمع رودسری ها جدا شد. یوسفی گلر جوان این تیم هم رفتن را ترجیح داد و به تیم شهرداری بندرعباس پیوست. حضور رودسر در لیگ برتر در هاله ای از ابهام می باشد و امیدواریم مسئولین رودسر فکری به حال این تیم ریشه دار بکنند.

فولاد هرمزگان – سودای سکو 
هرمزگانی ها که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد، سعی خود را انجام دادند تا در بازار نقل و انتقالات از رقبای متمول خود عقب نیوفتند. این تیم که شاکله اصلی خود را حفظ کرده است با جذب بازیکنان باتجربه ملی پوش رقیب جدی برای تیم های مدعی خواهد بود. علی میرشکاری و رضا امیری زاده دو ملی پوش تیم گلساپوش یزد با این تیم هرمزگانی به توافق رسیدند و این فصل در این تیم توپ خواهند زد. با خروج سید مهدی میرجلیلی گلر فصل گذشته فولاد،  مسئولان تیم فولاد ابوالفضل شریف پور گلر رودسری تیم شهرداری بندرعباس را جذب کردند.

قطعا در این فصل از فولاد هرمزگان بیشتر خواهیم شنید و این تیم هرمزگانی میتواند نیم نگاهی به سکو داشته باشد.

دکتر تامین اصفهان
تیم اصفهانی که سال گذشته با خرید سهمیه دیگر تیم اصفهانی در لیگ برتر حضور پیدا کرد سال اول را با جذب برخی از بازیکنان ملی پوش پر ادعا اغاز کرد. و فصل قبل رتبه هفتم مسابقات را کسب کرد. این فصل دکتر تامین هم مثل خیلی از تیم ها خبری از نقل و انتقالاتش نمی باشد اما قطعا در لیگ برتر حاضر خواهد بود. البته تنها خبر شاخص این تیم جدایی امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش این تیم می باشد که به تیم آداک نوشهر پیوسته است.

شهرداری بندرعباس
در هرمزگان، مانند یزد رقابت خوبی بین دو تیم بندرنشین شکل گرفته و شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان  با خریدهای خود با هم رقابت می کنند. تیم شهرداری بندرعباس بیشتر رو به جوانگرایی اورده و بازیکنان جوان و جویای نام فولاد هرمزگان را جذب کرده است. قطعا دربی هرمزگان در این فصل تماشایی خواهد بود.

آداک نوشهر
تیم تازه لیگ برتری شده‌ی نوشهر با تماشاگران پروشور خود سودای بزرگی در لیگ برتر دارد با وجود اینکه عقبه ی این شهر در لیگ برتر نشان میدهد که خیلی تیم های این شهر در لیگ برتر دوام نمی اورد. چندین سال است که تیم های نوشهری با حضور در لیگ برتر به مدت کوتاه مدت خرج های زیادی می کنند اما بعد از مدتی این نوع تیمداری به منجل شدن تیم ختم می شود که امیدوارم مسئولین تیم نوشهری با وجود امکانات و هواداران پرشور خود سعی در حفظ سهمیه شهر خود بکنند. آداک نوشهر با حفظ شاکله فصل قبل خود و اضافه شدن بعضی از بازیکنان باتجربه، این فصل دو ملی پوش را هم در جمع خود می بیند. امیرحسین اکبری با جدایی از دکتر تامین اصفهان و محمد مرادی با جدایی از گلساپوش یزد این فصل برای این تیم توپ میزنند.مرتضی حسین پور، امیر خزایی، محمود علیجانی هم از خریدهای این تیم می باشد.

پاس جوان گناوه
حضور تیم نائب قهرمان لیگ یک در لیگ برتر در هاله ای از ابهام است. اخباری که از این تیم میرسد این است که مسئولین این تیم سعی در فروش سهمیه دارند و اخبار اینچنین به گوش میرسد که این تیم در لیگ برتر شرکت نخواهد کرد و احتمال اینکه لیگ برتر با ۹ تیم استارت بخورد هم هست.

جالب اینجاست که رییس دپارتمان فوتبال ساحلی رییس هیات فوتبال این شهرستان است و تا ایجای کار هیچ حمایتی از این تیم نشده است.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم