Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:03:43 GMT

وعده وزیر برای پاداش فرهنگیان بازنشسته

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۳۹۰۲

محسن حاجی میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: نقش مدرسه در فرهنگ تربیتی و دینی بسیار ویژه است، زیرا مدارس ارتباطی مستمر با دانش‌آموزان دارند و این ارتباط فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی دانش‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان تا کنون تأخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه سال‌جاری پرداخت می‌شود و در سال ۹۹ نیز فرصت برای پرداخت پاداش بازنشستگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش بازنشستگان بیان کرد: دولت در بودجه سالانه برای این اقدام بودجه را منظور نکرده و دستگاه‌ها موظف هستند تا از محل فروش اموال، مبالغ پرداختی را تأمین کنند.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: گفتگوهایی اکنون با دولت آغاز شده و تلاش‌هایی برای مولدسازی دارایی‌ها انجام‌شده و امید است طلب فرهنگیان در زمان مناسب پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تمرکز ما برای برقراری عدالت تحصیلی روی مدارس دولتی است که ۸۹ درصد مدارس ما را تشکیل می‌دهند، بنابراین برای آموزش معلمان مدارس دولتی برنامه داریم و نظارت را تشدید می‌کنیم.

وی در انتها با اشاره به برنامه شاد، گفت: دسترسی به تدریس‌های برتر از طریق برنامه شاد بیشتر شده و اینکه عده‌ای نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند مغایر عدالت نیست، زیرا با این ابزار ۷۰ درصد مسئله حل شده و برای افراد باقی‌مانده روشی را پیدا خواهیم کرد تا بهترین آموزش‌ها را به آن‌ها برسانیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟