Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن خطیبی روز پنجشنبه در جلسه مدیریت پسماند که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: جمع‌آوری و مدیریت انواع پسماند به‌ویژه پسماند عفونی از جمله موضوعات مهم و حساس حوزه بهداشت و سلامت مردم است که دستگاه‌های ناظر و مجری کارگروه سلامت و مدیریت پسمانند، نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.
وی افزود: هرگونه رفتار غیرمتعارف در خصوص دفع پسماند و رهاسازی فاضلاب باید جدی گرفته شده و با خاطیان به شدت برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک اصافه کرد:  با دفع کنندگان غیربهداشتی پسماندهای عفونی مراکز درمانی برخورد قاطع و قانونی می‎شود.

این مسئول تأکید کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده، نمی‌توان از تخلف واحدهایی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی زباله‌های عفونی خود را دفع می‌کنند به سادگی گذشت.
خطیبی گفت: اداره محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، شهرداری و دهیاری‌ها در خط مقدم مبارزه با دفع غیراصولی پسماند هستند و باید به صورت روزانه وضعیت پسماند را رصد کنند.
وی با انتقاد از انباشت نخاله‌های ساختمانی در ورودی برخی روستاها گفت: برخی از افراد نخاله‌های ساختمانی خود را در جاده‌های روستایی و حریم شهر رها می‌کنند که این امر علاوه بر آن‌که چهره منطقه را نازیبا کرده، مشکلات عدیده زیست محیطی را به همراه دارد.
فرماندار قرچک از ادارات راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها خواست تا نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی اقدام کرده و با نظارت مستمر، از تکرار این تخلف جلوگیری کنند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها بهمن خطیبی دفع زباله قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفع زباله قرچک دفع زباله قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای شاه ولی گفت: مدیریت پسماند‌های شهری از مهمترین اولویت‌های است که وفق مصوبه کارگروه ملی پسماند کشور باید ظرف مدت ۳ ماه طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود و شهرداری‌ها نیز اقدامات لازم را بعمل آورند.

فرهادقلی نژاد، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان می‌گوید: مدیریت پسماند‌ها باید وفق قانون مدیریت پسماند از سوی متولیان با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: طرح جامع مدیریت انواع پنجگانه پسماند استان خوزستان در شورای برنامه ریزی خوزستان و کارگروه ملی پسماند کشور مصوب شده است و تدوین طرح جامع مدیریت استان نقشه راه مدیریت انواع پسماند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • زباله‌سوز ۶۰۰۰ تنی به تهران می‌آید
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان