Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان امروز (پنجشنبه)در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی انجامید. تاریخ انتشار: 19:24 - 29 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۰۴۵

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه)، در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی ۲-۲ انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها روز گذشته هم مقابل رایکای بابل به میدان رفته بودند که برابر این تیم به تساوی بدون گل رسیده بودند. مهدی قائدی در دقیقه ۱۱ با پاس ارسلان مطهری برای استقلال گلزنی کرد و علی کریمی در دقیقه ۶۹ گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند. شهریار مغانلو در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی و جابر انصاری در دقیقه ۳۴، دروازه استقلال را گشودند. انصاری چهار فصل در جمع آبی‌پوشان حضور داشت و به تازگی از مصدومیت رها شده است.

آبی‌پوشان با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری وارد زمین شدند. پیکان هم با وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، دانیال ماهینی، علی حمودی، محمد ستاری، آرش قادری، جلال علی محمدی، سعید واسعی، فراز امامعلی، علیرضا کوشکی و شهریار مغانلو به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: ستوده: تبریزی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده است/ زکی‌پور دچار ضرب خوردگی ساق پا شده

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2