Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آقاولی داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان اظهار داشت: سابقه قضاوت در چندین دوره مسابقات جهانی و آسیایی، جام جهانی و تورنمنت های بین المللی را دارم.در انتخابات کمیسیون داوران کشتی هم با بیشتری آرا به انتخاب شدم. به همین دلیل انتظار دارم تعامل و همکاری کمیته داوران با ما بیشتر باشد و در تصمیمات و برنامه ریزی ها با من به عنوان نماینده داوران هم مشورت و همفکری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مدتی به عنوان آنالیزور داوری در کنار کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشت ادامه داد: در دو دوره انتخابات کمیسیون داوران کشور به عنوان نفر اول انتخاب شدم که تا بحال هیچ داوری دو بار به عنوان نفر اول انتخاب نشده بود. مطمئنا این موضوع نشان از اعتماد جامعه داوری به من است.

داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان افزود: احساس می کنم رئیس کمیته داوران بنا به دلایلی، تمایل همفکری و مشورت با من را ندارد، چراکه وی ابتدا مرا از کمیسیون داوران کنار گذاشت، اما با دستور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، انتخابات مجددا برگزار شد و من با آرای بیشتر از دوره قبلی، دوباره به عنوان نفر اول انتخاب شدم. متاسفانه رئیس کمیته داوران در هیچ مورد از مسائل داوری با من که نماینده داوران هستم مشورت نمی‌کند.

آقاولی خاطر نشان کرد: حتی به جلسه اخیر یا همان وبینار داوری هم دعوت نشدم. وبیناری که موضوع اصلی آن آموزش مقررات بود و هیچ موضوع محرمانه ای در آن مطرح نشده بود که توجیهی برای عدم حضور من باشد. اکثر قهرمانان و مربیان تیم ملی از من در موارد مختلف داوری و مقررات جدید سوال می کنند، اما طبیعتا جوابی برای آنها ندارم.

وی گفت: خوشبختانه رئیس فدراسیون کشتی فضای خوبی برای داوری ایجاد کرده که باید داوران از این فرصت استفاده کنند. یکی از اقدامات قابل تقدیر علیرضا دبیر، پرداخت حق الزحمه معوقه داوران بود.

داور درجه یک بین المللی کشتی در پایان افزود: انتقادات فراوانی در خصوص نحوه عملکرد رئیس کمیته داوران دارم. به عنوان مثال اینکه رئیس کمیته داوران باید فضا را برای جوانان با انگیزه باز کند، نه اینکه سد راه آنها باشد. به هر حال امیدوارم این مشکلات در آینده به حداقل برسد تا من و دیگر داوران جوان هم بتوانیم آینده روشن و موفقی را پیش رو متصور باشیم.

کد خبر 4951255 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کمیته داوران کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند وزارت ورزش و جوانان فوتسال مارک ویلموتس فدراسیون کشتی تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال رئیس کمیته داوران بین المللی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد

به گزارش همشهری آنلاین عضویت داوران در باشگاه های لیگ برتری و لیگ یکی در پست های مدیریتی مساله ای است که این روزها در فوتبال مان رخ می دهد و برخی نسبت به آن واکنش منفی دارند و برخی این اتفاق را برای فوتبال و داوری ما خوب می دانند. در این زمینه با علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت و گویی انجام داده ایم: *نظر شما در مورد حضور داوران بازنشسته در پست های مدیریتی در باشگاه های لیگ برتری چیست؟ این مساله را می پسندم زیرا باشگاه هایی که از داوران در سمت های مدیریتی خود استفاده می کنند کمترین حاشیه را در جریان مسابقه در کنار زمین دارند. از سویی دیگر این داوران می توانند در بحث های آموزشی به بازیکنان و حتی مکاتبات باشگاه ها با فدراسیون و سازمان لیگ مفید و موثر باشند. حتی در آنالیز داوری مسابقات برای تیم ها و اینکه بعد از مسابقه شرایط داوری مسابقه را برای بازیکنان آنالیز کنند. در سال ۱۳۷۸ هم جورج کورتنی از مدرسان داوری انگلیسی فیفا به ایران آمد و به ما گفت من طرفدار میدلزبورو هستم و به تیم شهرم خدمت می کنم و در سال ۱۹۹۲ نیز این داور مسابقه ایران و عربستان را در قطر قضاوت کرد.. *برخی مدعی هستند برخی باشگاه ها با هدف فرافوتبالی وارتباطات غیر رسمی با داوران از داوران تازه کنار رفته را جذب می کنند. نظر شما در این مورد چیست؟ مطمئن باشید اگر باشگاهی بخواهد با این هدف داوران را استخدام کند ضرر می کند. زیرا داوران لیگ برتری ما حواس شان جمع است و داورانی پاک و با وجدان داریم. به خود من در این سال ها باشگاه های مختلف لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد عضویت داده اند و دستمزدهای میلیاردی هم به من پیشنهاد کرده اند اما من این پیشنهادها را نپذیرفتم زیرا داوری را بیشتر دوست دارم و حس می کنم یک داور درجه سه در سیستان و بلوچستان شاید به من بیشتر نیاز داشته باشد تا یک باشگا ه لیگ برتری *واقعا دستمزد میلیاردی را نپذیرفتید؟ بله برخی باشگاه ها دستمزدی به من پیشنهاد داده اند که از دستمزد برخی بازیکنان بالاتر بود و حتی ۲۰ برابر حقوق دریافتی کنونی ام بود اما من ۶۳ سال سن دارم و شاید از نظر جسمانی هم توانایی سفر رفتن را نداشته باشم. از طرفی دیگر ترجیح می دهم که در داوری فعالیت کنم. *برخی باشگاه ها مدام علیه داوران بیانیه می نویسند و برخی دیگر هم در وسط مسابقه ویدئویی هایی منتشر می کنند که اشتباه داوران را گوشزد کنند. این رفتار اصلا درست نیست. ضمن اینکه بیانیه نویسی ها را نمی پسندم باید بگویم که خود من تاکنون بیانیه هیچ باشگاهی را هم نخوانده ام! قرار بود در ابتدای فصل هر باشگاهی بیانیه بدهد وعلیه داوران هم موضع گیری کند با متخلفانش برخورد قاطع انضباطی صورت بگیرد. بیانیه ها بیشتر کار باشگاه ها را خراب تر می کند.

*کدام بازی های باقیمانده لیگ برتر با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد؟

در این مورد تصمیم گیرنده شخص آقای تاج و فدراسیون فوتبال هستند و کمیته داوران فقط در صورتیکه به ما اعلام شود که کدام بازی ها با VAR باشد داوران مخصوص کمک داور ویدئویی را چینش می کنیم و از اینکه کدام مسابقات با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و کدام یک به صورت معمول اطلاعی ندارم

کد خبر 844493 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد
  • خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
  • درخواست علی خطیر از مهدی تاج برای هفته‌های پایانی لیگ
  • بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کنید
  • درخواست رسمی استقلال: VAR برای هفته‌های پایانی