Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عابدی معاون اقتصادی استاندار در حاشیه سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه گفت: علیرغم اینکه یارانه سوخت مرزنشینان در هیچ یک از استان‌های مرزی کشور واریز نشده است، اما براساس دستور استاندار، یارانه سوخت مرزنشینان استان فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یارانه به حساب خانوار‌های ساکن در ۶۹ روستای واقع در ۴ شهرستان مرزی استان (زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان) واریز می شود.

این سهمیه به حساب مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلو متری پرداخت می شود 

بیشتر بخوانید

پرداخت مرحله‌ای دیگر از عواید حاصل از فروش سوخت به مرزنشینان

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت مرزنشینان سفر استانی یارانه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، گفت: هیچ محدودیتی برای تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد اشرفی امروز با تأکید بر این مطلب در دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و جذب سهمیه آرد ویژه نوروز و ماه رمضان، در تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان هیچ مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، کارگروه آرد و نان استان اقدامات شاخصی از قبیل تخصیص سهمیه آرد ویژه به نانوایی‌ها، تخصیص آرد به شهرستان‌های هدف گردشگری، تشدید بازرسی‌ها و همچنین ابتکار تخصیص آرد به چادرهای عشایری نوروزگاه‌ها در مسیر محورهای مواصلاتی و پر تردد را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی سهمیه آرد ویژه شهرستان‌ها هم براساس سرانه جمعیتی و میزان مسافرپذیری توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به افزایش میزان مراجعات به نانوایی‌ها در این ایام، متذکر شد: شرکت غله و خدمات بازرگانی باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه نظارت لازم و مستمر داشته باشد.

اشرفی بر ضرورت تأمین و عرضه مناسب و پایدار نان و جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های غیرمتعارف در نانوایی‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند