Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:01:40 GMT

هوای تهران در سی‌ام خرداد قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۶۶۲۴

هوای تهران در سی‌ام خرداد قابل قبول است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت هوای تهران امروز جمعه (سی‌ام خرداد ماه سال ۹۹) با شاخص ۸۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص ۸۲ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشتر بخوانید

هوای تهران در بیست و نهم خرداد قابل قبول است هوای تهران در بیست و ششم خرداد قابل قبول است

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوای تهران وضعیت هوا آلودگی هوا هوای تهران قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۷۹ است و هوای پایتخت در وضع قابل قبول و سالم قرار دارد. شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۷۲ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۶ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) قرار دارند. در دو ایستگاه پارک رازی. منطقه ۱۱ و دانشگاه علم وصنعت. منطقه ۴ وضع پاک یا سبز ثبت شده است.

این در حالی است که عدد شاخص در ۴ ایستگاه (شادآباد. منطقه ۱۸، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۹ و فرمانداری شهرری. منطقه ۲۰) وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی کنترل کیفیت هوای تهران ایستگاه پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۳۲ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارد و ایستگاه فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۲ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس آلوده‌ترین نقطه تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۲۷ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲، ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تنفس هوای مطلوب در تهران طی امروز
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تداوم هوای پاک در تهران
  • دومین روز اردیبهشت؛ کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است