Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، سید قدیر مرتضوی افزود: در استان ۱۵ کمپ اقامتی و ۷۲ مرکز درمانی ترک اعتیاد دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی فعال است، که با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و براساس موافقت ستاد کرونا استان فعالیت مراکز از شنبه ۳۱ خردادماه با رعایت اصول بهداشتی، فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فعالیت این مراکز با تعداد و پذیرش افراد محدود انجام می‌شود؛ هر ۱۵ روز، تنها ۵نفر معتاد را برای درمان پذیرش خواهند داشت و مراکز دارو درمانی این بخش نیز از اوایل سال جاری فعال بودند.

مرتضوی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته مبارزه و پیشگیری از اعتیاد چهارمحال و بختیاری شامل اطلاع‌رسانی و پیشگیری از اعتیاد از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی است و همچنین نشست‌های تخصصی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالان عرصه‌های هنری، رسانه، روحانیون و سایر اقشار تاثیرگذار برپا می‌شود.

کد خبر 523119 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران اعتیاد - معتاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران اعتیاد معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در روستا‌ها و شهر‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • زنگ خطر برای اکوسیستم زاگرس مرکزی به صدا درآمد
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری