Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آمیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغ تسهیلات به ازای هر شاغل بیمه شده برای کسب و کارهای آسیب دیده ۱۲۰ میلیون ریال و برای واحدهای تعطیل شده به خاطر شیوع کرونا ۱۶۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد این مبلغ برای پرداخت هزینه های دستمزد و ۳۰ درصد آن برای سایر هزینه های عملیاتی مرتبط با کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده و همچنان فعال باشند، می توانند در سامانه کارا ثبت نام کرده و برای یک بار و حداکثر تا پایان خرداد ماه سال جاری مشمول دریافت تسهیلات می شوند.

وی بیان کرد: ۲۰ بانک ازجمله بانک های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، پاسارگاد برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا تعیین شده اند.

۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

بیماری کرونا که از اوایل اسفند در کشور و آذربایجان غربی شایع شد، موجب تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی و صنعتی شده بود که به تازگی، این واحدها مشغول به کار شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی سامانه کارا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی سامانه کارا کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی سامانه کارا آذربایجان غربی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: تغییر سوخت خودروها از مواد آلاینده فسیلی به سوخت سبز یکی از مؤثرترین راهکارها برای کاهش آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت است که بر همین اساس برای تشویق استفاده شهروندان و رانندگان درون شهری، تسهیلات ویژه ای مانند مجوز تردد به محدوده طرح ترافیک در منطقه و همچنین اختصاص پارکینگ رایگان برای ایشان در نظر گرفته شده است.

محمدی در همین راستا به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی ۲و ۳ از پارکینگ محل استقرار ون‌های برقی منطقه در محور پانزده خرداد بازدید و نحوه شارژ، تعمیرات و نگهداری آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه با تاکید بر جایگزینی تدریجی خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) با خودروهای برقی، بازسازی کیوسک‌های موجود در محور مبدا ومقصد این ون ها را نیز در دستورکار قرارداد.

کد خبر 6081892

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت