Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور در اِعمال تبعیض سنی در پرداخت وام ازدواج گفت: اینکه به عده ای وام ازدواج بدهند و برای عده ای شروط قائل شوند و ملت را خط کشی کنند و یا شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم بندی کنند قطعا خلاف قانون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور در اِعمال تبعیض سنی در پرداخت وام ازدواج گفت: دولت موظف به اجرای قانون است و قانون در این خصوص می گوید به همه افرادی که متقاضی وام ازدواج هستند باید وام تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه به عده ای وام ازدواج بدهند و برای عده ای شروط قائل شوند و ملت را خط کشی کنند و یا شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم بندی کنند قطعا خلاف قانون است.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه آقای رئیس جمهور اگر ایرادی  به قانون دارند می تواند لایحه ای برای اصلاح قانون به مجلس شورای اسلامی ارائه کند، گفت: این اقدام آقای رئیس جمهور پشت پا زدن به قانون است و قانون باید به درستی اجرا شود و رئیس جمهور موظف به اجرای کامل قانون است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم رئیس جمهور در شرایطی است که گرانی بر زندگی ها فشارهای سنگینی وارد کرده، گفت: آقای رئیس جمهور می گوید اگر کسی چهل ساله شد وام ازدواج به آن تعلق نمیگیرد واین خلاف است چراکه ممکن است نتوانسته اند قبل از چهل سالگی ازدواج کنند و این استدلال درستی نیست و قطعا غلط است.

سلیمی با تأکید بر اینکه به کلیه ایرانیانی که تاکنون وام ازدواج نگرفته اند و متقاضی هستند باید وام تعلق بگیرد، گفت: نباید شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم بندی کرد.

وی در خصوص ریشه تصمیمات رئیس جمهور بیان کرد: متآسفانه مشخص نیست چه کسانی به آقای رئیس جمهور در این خصوص مشاوره ارائه می کنند و ایشان باید برخی از مشاورین خود را تغییر دهند و یا به آنها توصیه کند که مشاوره صحیح ارائه دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: آقای رئیس جمهور باید در خصوص مشورت هایی که توسط مشاورین به او ارائه می شود باید تأمل بیشتری داشته باشد که اتفاقات عجیب و غریب ایجاد نشود.

وی درپایان خاطر نشان کرد: امروز مردم به اندازه کافی درگیر مشکلات هستند و تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی آقای رئیس جمهور و مشاورین نباید برای آنها گرفتاری های جدید ایجاد کند چراکه متأسفانه آقای رئیس جمهور هر روز به دنبال یک حاشیه جدید برای مردم است.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیات رئیسه مجلس آقای رئیس جمهور رئیس جمهور وام ازدواج عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت،  در این جلسه رئیس سازمان بورس ، مدیران شرکت‌های تامین سرمایه گذاری و تامین سرمایه و دبیرکل نهاد‌های مالی  نیز حضور داشتند. در این جلسه موضوعاتی همچون اجرای قانون‌های پایه‌ای و مادر، توجه به ابزار‌های مالی در برنامه توسعه و اصلاح قانون به نحوی که اخذ مالیات مضاعف باعث حذف انگیزه سرمایه گذاران نشود، مورد بررسی قرار گرفت. رئیس کمیسیون اقتصادی نیز با اشاره به مالیات واحد‌های تولیدی، درباره واریز منابع سازمان بورس به خزانه ایراداتی مطرح کرد که در نهایت مقرر شد با همفکری کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌ها پیشنهاداتی مطرح و نهایی شود و به اطلاع نمایندگان مجلس برسد تا مسیر اصلاح قانون بودجه در این زمینه فراهم شود.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • رئیس جمهور یک قانون جدید را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس
  • رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییس‌جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دولت رئیسی امسال برای حمایت از معیشت مردم چه برنامه‌ای دارد؟
  • قانون شکنی برخی از پزشکان در دریافت زیر میزی
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی