Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادجی مراد رشیداف گفت: علاوه بر تمرین های شخصی، باغبانی نیز می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گادجی مراد رشیداف قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جهان از روسیه با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در قرنطینه هستیم اما یک باغ بزرگ در روستا داریم که بسیاری از محصولات در آنجا رشد می کند و مشغول به کار باغبانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک نوبت صبح تمرین می کنم و بعد به کار باغبانی مشغول می شوم و یک نوبت نیز عصر با برادرم شامیل به صورت مشترک تمرین می کنم.

وی در مورد اینکه همزمان با تمرین انجام کار باغبانی وی را خسته نمی کند گفت: من احساس خوبی دارم و می توانم وزن خود را حفظ کنم. رشیداف در مورد بیماری چندی قبلش تصریح کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاد تمام خانواده ما مریض بودند، البته من روحیه خوبی داشتم اما احساس ضعف می کردم. هیچ یک از ما بستری نشدیم و فقط از داروهای سنتی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند استفاده کردیم. البته در روستاهای اطراف ما وضعیت وحشتناک بود و در برخی موارد وقت برای دفن مردگان هم نداشتند. وی در مورد شرایط تمرین در قرنطینه اظهار داشت: سعی کردم قرنطینه را رعایت کنم و بعضی اوقات با برادرم تمرین می کنم اما این تمرینات به هیچ وجه جایگزین تمرین های معمول و حضور در سالن ها نیست. رشیداف در مورد تعویق بازی های المپیک گفت: از چهار سال پیش آرزوی رسیدن به المپیک را داشتم. تعویق المپیک خوب نبود اما چه باید کرد. انگیزه ام را از دست نداده ام و برای انجام هرکاری آماده ام. دارنده مدال های نقره جهان در مورد اینکه چه رقیبانی را در المپیک پیش رو خواهد داشت و در نهایت چه کسانی شانس بیشتری برای کسب مدال را دارند، تصریح کرد: تاکوتو اتوگورو از ژاپن و حاجی علی اف از جمهوری آذربایجان از رقیبان اصلی من و از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک هستند. اوتوگورو از نظر فنی خوب است، او کشتی گیری چابک و تاکتیکی است و به صورت ماهرانه ای در ضدحمله ها عمل می کند. وی ادامه داد: باجرانگ هندی نیز یک مبارز قوی است ولی او یک حریف مناسب برای من است و فکر نمی کنم در رقابت با وی مشکلات زیادی داشته باشم. رشیداف در پایان در مورد اینکه چه زمانی اردوهای تیم کشتی آزاد روسیه آغاز می شود گفت: آن ها به ما گفتند که در این ماه اردوها آغاز می شود اما اکنون در مورد ماه آینده صحبت می کنند. ظاهرا هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته اند چرا که در غیر اینصورت حتما به اطلاع کشتی گیران می رساندند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی قهرمان کشتی آزاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تراکتور تعطیل شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان تبریزی که روز گذشته برای تمرین ریکاوری در استادیوم بنیان دیزل دور هم جمع شده بودند، امروز با تصمیم کادرفنی استراحت خواهند کرد.

البته این روالی است که در عموم تیم‌ها استفاده می‌شود و دو روز نخست بعد از بازی با ریکاوری و استراحت می‌گذرد و اغلب از روز سوم با آنالیز و شروع تمرینات، کار برای تیم بعدی آغاز می‌شود.

این در حالی است که تراکتوری‌ها در انتظار تعیین سرمربی خود هستند و بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم نیز امروز مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • تصاویر تاریخی از زنان قشقایی / چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟ / خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶ / عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها / بختک چیست؟
  • آخرین تمرین رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو / فیلم