Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: با اینکه در گروه سختی قرار گرفتیم،‌ اما صعود از مرحله گر‌وهی مسابقات قهرمانی نوجوان آسیا امکانپذیر است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی اظهار داشت: باتوجه به قرعه‌کشی‌ انجام شده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تیم‌های کره‌شمالی، قطر و بحرین در گروه نخست مسابقات قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با میزان شناخت و آگاهی که از این سه تیم داریم‌ باید تصریح کنم که در گر‌وه سختی قرار گرفتیم، اما به نظرم صعود به دور بعدی مسابقات کاملا امکانپذیر است.

وی‌ ادامه داد: تردیدی وجود ندارد که برای موفقیت در مسابقات، عوامل گوناگونی دخیل است و باید کلیه جوانب را در نظر بگیریم. متاسفانه شیوع کرونا آسیب زیادی به برنامه‌های آماده‌سازی‌ ما وارد کرد. در تلاشیم که تا جای ممکن از فرصت باقیمانده نهایت بهره را ببریم و بازیکنان را از نظر بدنی و فنی به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: کره شمالی تیمی فوق‌العاده و به نوعی قوی‌ترین حریف ما‌ در این گروه است و با این تیم در تورنمنت چین بازی کردیم و شناخت خوبی از آنها داریم. در مصاحبه‌های قبلی هم اشاره کردم که بازیکنان این تیم از نظر جسمی و سنی شرایط قابل تاملی دارند. قطر هم که پس از قهرمانی تیم ملی بزرگسالانش در جام ملت‌های آسیا برای همه مشخص شد که عامل اصلی موفقیت آنها، سرمایه‌گذاری‌ در فوتبال پایه در سال‌های اخیر بوده است. پس نباید تردید داشته باشیم که این تیم هم با شرایط خوب و ایده‌آل وارد مسابقات خواهد شد. اگرچه از نظر فنی شناخت زیادی از تیم بحرین نداریم، اما از امتیاز میزبانی مسابقات بهره می‌برد، پس نمی‌توانیم‌ بحرین را دست کم بگیریم.

عبدی درخصوص نشست امروز خود با دبیرکل فدراسیون گفت: خوشبختانه نشست بسیار خوب و مفیدی با دبیرکل فدراسیون داشتم و مباحث مختلفی مانند شرایط شروع تمرینات، نیازهای کادرفنی و بازیکنان، بازی‌های دوستانه و موارد بسیار دیگری مورد بحث قرار گرفت. اینکه مشخص شد فدراسیون حمایت همه‌ جانبه‌ای از تیم نوجوانان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد داشت، نکته‌ای بسیار دلگرم کننده است. به همین منظور قرار شد نشست دیگری در هفته آینده درخصوص اخذ مجوز آغاز تمرینات و بررسی نهایی موارد مورد نیاز داشته باشیم.

وی درباره شانس صعود شاگردانش به دور بعدی مسابقات گفت: صعود ما از مرحله گروهی بستگی به عملکرد ما دارد که نیازمند تدارک خوب و برنامه‌ریزی منسجم است. برنامه‌ریزی بسیار مناسبی با همکارانم در کادرفنی انجام دادیم که با حمایت همه جانبه فدراسیون در بخش اردویی و بازی دوستانه، می‌توانیم در هر بازی نمایش قابل قبولی داشته باشیم. اگرچه قرعه گروهی بسیار مهم است، اما اطمینان دارم که بازیکنانم پتانسیل کافی برای تحقق رویاهایمان را دارند.

برنامه مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده‌های نوجوانان و جوانان اعلام شد

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی