Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@05:35:59 GMT

تصاویر دیده نشده از سامانه سوم خرداد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۸۹۲۸

تصاویر دیده نشده از سامانه سوم خرداد

خبرگزاری میزان- انتشار به مناسبت سالروز سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکا را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 13:22 - 30 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۱۳۲ خبرگزاری میزان - سامانه پدافندی سوم خرداد که با تلاش متخصصان نیروی هوافضای سپاه به صورت صددرصد بومی در این نیرو به صورت انبوه تولید شده است؛ همان سامانه پدافندی است که بامداد ۳۰ام خردادماه ۱۳۹۸ یک فروند پهپاد فوق پیشرفته MQ-۴C ترایتون تروریست‌های آمریکایی را در آب‌های جنوبی کشور و در محدوده کوه مبارک در ارتفاع ۵۰ هزار پایی هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: تصاویر لاشه پهپاد پیشرفته آمریکا برای نخستین بار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سامانه سوم خرداد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد