Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان بخشی از بودجه‌های مملکت برای حمایت از این تشکیلات دینی باید در اولویت قرار گیرد اما سازمان تبلیغات جزو نهادهای غریب این کشور است،

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در سخنان میش از خطبه نماز جمعه در مصلای بزرگ رشت اظهار کرد: خداوند تبلیغ را یکی از رسالت‌های بزرگ انبیای خود در قرآن کریم می‌داند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ابلاغ آموزه‌های الهی از وظایف و رسالات محبین و پیروان اهل‌بیت و انبیای الهی است، گفت: رهبر معظم انقلاب سازمان تبلیغات را یکی از مهم‌ترین نهادها و رویش‌های انقلاب اسلامی می‌دانند که با هدف عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی به جامعه انقلابی و به‌ویژه جوانان جویای حقیقت شکل‌گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خدمات ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید از سازمان تبلیغات حمایت کنند تا زیرساخت‌های لازم برای نهضت تبلیغ ایجاد و تقویت شود.

مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغ جزو سازمان‌های مستضعف ازنظر پشتیبانی مالی در بین سازمان‌های کشور است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات با خانواده گسترده‌ای که از آحاد مردمی در این سازمان شکل می‌گیرد، بخشی از آن هیئات، بخشی روحانیون معظم هستند و این ساماندهی در کنار وظیفه مهم هدایت و نظارت باید حتماً حمایت داشته باشد‌.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از بودجه‌های مملکت برای حمایت از این تشکیلات دینی باید در اولویت قرار گیرد اما سازمان تبلیغات جزو نهادهای غریب این کشور است، بیان کرد: در مقایسه با بودجه‌های سایر سازمان‌ها، سازمان تبلیغات بسیار مستضعف است، نهادهای انقلابی و دینی بسیار مظلوم واقع‌شده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه این سازمان که حافظ روح و سلامت معنوی مردم است باید ازنظر مالی حمایت بیشتری شود، افزود: با عنایت حضرت زهرا(س) مدیریت سازمان تبلیغات در جذب منابع مالی از سیستم‌های حاکمیتی توفیقی حاصل شد که در این بیست و چند سال گذشته سابقه نداشت اما این‌همه شبکه اهل ایمان و خصوصاً هیئت‌ها و نهادهای مردم‌نهاد و طلاب که در عرصه کرونا همراه شدند را نمی‌توان با منابع محدود حمایت مالی کرد.

مهدوی با اشاره به نقش هیئت‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد در مقابله با کرونا گفت: این هیئات با کمک خیرین و مردم اقدام به تولید ماسک کردند و با مشارکت طلاب جهادی و سایر گروه‌های مردم‌نهاد در کنار علوم پزشکی قرار گرفتند و حماسه آفریدند.

وی با اشاره به حضور مشارکت روحانیون فی سبیل الله و نقش مؤثر آن‌ها در دفاع مقدس بیان کرد: امروز خطرناک‌تر از ویروس منحوس کرونا، ویروس منکرات، بی‌حیایی و فساد جامعه روبه‌پیشرفت ما را تهدید می‌کند و راه مقابله با این ویروس‌های خطرناک حمایت، هدایت و نظارت از تشکل‌های مردم‌نهاد در قالب‌های مختلف و شبکه مجاهدانه مبلغین است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات گیلان انقلاب اسلامی منابع مالی تبلیغات گیلان انقلاب اسلامی منابع مالی سازمان تبلیغات مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید شعار امسال با تلاش روحانیون و دست اندرکاران ذیربط به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: روحانیون باید در سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف اهمیت جلب مشارکت مردم در رونق و جهش تولید را تبیین و آنان را برای فعالیت در این عرصه تشویق کنند تا احساس مسوولیت عمومی جامعه بدین منظور افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و اندیشه ورز برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این اداره کل تصریح کرد: در این مکان اندیشه ورز راهکار‌های تحقق این مهم با حضور روحانیون و مسوولان و صاحبنظران مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره‌های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بهره گرفته می‌شود و سطح آگاهی‌های عمومی افزایش می‌یابد.

صاحبقرانی محتوا سازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌های این بخش را دیگر رویکرد‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است