Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در همایش یکروزه فرماندهان نیروی هوایی با تاکید بر ضرورت ارتقاء دانش، مهارت افزایی و چند مهارتی کردن کارکنان اعم از کارکنان پایور و وظیفه برای استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی، استمرار حرکت بر لبه دانش و ایفای نقش سازنده در تولید امنیت، مستلزم تولید ایده و حمایت از طرح های ابتکاری، ساختاری و تجهیزاتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این همایش که معاونین عملیات و بازرسی یگان های تابعه نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند با تاکید بر لزوم توجه ویژه به هدفمند کردن آموزش ها برای افرایش بهره وری در مأموریت‌های عملیاتی، بر ضرورت هدفمند کردن پروازهای آموزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر رعایت الزامات ایمنی، انجام مأموریت های ایمن و پرهیز از سهل انگاری را تکلیف همه ی عوامل دانسته و توجه به نکات ایمنی در همه ابعاد را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی، گفت: ارتقای سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان یگان‌های تابعه خاطر نشان کرد: رسیدگی ویژه به معیشت کارکنان یکی از اولویت های ماموریت شما بوده و نوسازی پادگان ها و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده ها در کوی های سازمانی مستلزم کار جهادی است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با برشمردن آسیب های تهاجم فرهنگی و برنامه ریزی دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها، بر تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان تاکید کرد.

شورای عالی فرماندهان و معاونان نیروی هوایی ارتش با هدف هم اندیشی و تعامل هم افزا برای ارتقای توان عملیاتی و استفاده بهینه از تجریبات یگان ها بویژه در بخش های عملیاتی، پروازی و بازرسی و ایمنی با تشکیل دو نشست عمومی و کارگاه‌های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
 

کد خبر 4952731

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ نصیرزاده ارتش نیروی هوایی ارتش مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم محمدجواد ظریف ایران هیئت دولت سید عباس موسوی خبرگزاری مهر ویروس کرونا مجلس محمود واعظی حسن روحانی نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف