Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با اشاره به اقدامات فراوان منافقان علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز منافقان در هیچ کشوری جای ندارند و همانند ولگردان، آواره هستند.

وی با اشاره به اول تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل و با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از حدود چهار ماه تشکیل جلسه داده است، افزود: متأسفانه تاکنون خروجی از جلسات این شورا مشاهده نشده لذا مجلس باید ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل فضای مجازی وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است

امام جمعه رشت در ادامه به نقش مهم شبکه‌های رسانه‌ای در جامعه اشاره و تأکید کرد: باید زمینه ورود نیروهای انقلابی به این شبکه‌ها فراهم شود که در این راستا نیازمند تلاش بیشتر نهادهای متولی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید ساز و کارهای مناسب برای کنترل شبکه‌های مجازی داشته باشند تا دختران، زنان و جوانان ما گرفتار آسیب‌های این فضا نشوند، تصریح کرد: یکی از انتظارات ما از مجلس یازدهم ورود به این حوزه و کنترل و نظارت مناسب بر فعالیت شبکه‌های مجازی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی کنترل فضای مجازی است، گفت: متأسفانه به رغم گسترش فزاینده استفاده از این فضا در جامعه به ویژه در میان جوانان هنوز نتوانسته‌ایم مدیریتی مناسب بر این فضا داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه جدید آمریکا و همپیمانان اروپایی آن در زمینه اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و با بیان اینکه این موضوع سناریوی جدید استکبار جهانی است، افزود: با توجه به مدیریت ضعیف و مشکلات فراوانی این کشورها در زمینه کنترل ویروس کرونا با این اقدام می‌خواهند افکار عمومی جامعه خود را از این ضعف مدیریتی منحرف کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران در حدود چهار ماه گذشته به رغم وجود همه تحریم‌ها در مقابله با کرونا عملکرد خوبی داشته است، بیان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی متخصصان خود و مشارکت‌های مردمی موفقیت‌های خوبی در مقابله با این بیماری کسب کرده است.

آیت الله فلاحتی به قیام مردم آمریکا و سایر کشورهای اروپایی در مبارزه با نظام سرمایه داری و تبعیض نژادی اشاره کرد و ادامه داد: با وجود قیام گسترده مردم این کشورها علیه نظام‌های حاکم، این کشورها با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای به دنبال فرافکنی هستند.

تشدید نظارت بر گرانی اقلام و کالاهای اساسی

وی همچنین به موضوع گرانی اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در هفته‌های اخیر نیز اشاره و بر لزوم تشدید نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول و متولی تأکید کرد و افزود: دولت و متولیان امر باید برای کنترل این گرانی‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن سبب ایجاد فشار بر اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه شده است، ادامه داد: باید تلاش شود تا قشر ضعیف و متوسط جامعه دچار آسیب نشوند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر ترویج سبک زندگی درست در سایه اسلام، تصریح کرد: حیا، عفت و عفاف از موضوع‌های مهم در سبک زندگی اسلامی است که باید از سوی دستگاه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4952750

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در گیلان شورای عالی انقلاب فرهنگی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان صنایع دستی آتش سوزی جنگل ها یاسوج شورای عالی انقلاب فرهنگی شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: عملیات سم‌پاشی درختان با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی، همچنین در خیابان‌های اصلی و فرعی این منطقه در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم سم‌پاشی درختان اظهار کرد: سم‌پاشی درختان و درختچه‌ها سالانه با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم دارای استانداردهای زیست‌محیطی توسط اکیپ‌های فضای سبز در پارک‌ها و معابر اصلی سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سم‌پاشی درختان برای از بین‌بردن آفت شته، پسیله زبان‌گنجشک و برگ‌خوار نارون است، افزود: به‌منظور کنترل آفت درختان در سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان، سه اکیپ سم‌پاشی در سپاهان‌شهر، صفه و سطح منطقه در حال انجام عملیات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در میزان سم مصرفی، افزایش کیفیت و سرعت در عملیات سم‌پاشی عمومی درختان از دستگاه‌های پیشرفته در مسیرها به صورت نقطه‌ای و لکه‌گیری درختان دارای آفت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی در حال انجام است.

کد خبر 746898

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت