Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: صیانت از حریم این کلانشهر در راستای پیشگیری از گسترش حاشیه نشینی و جلوگیری از تصرف و تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار دادسرای مشهد است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین درودی اظهار کرد: صیانت از حریم این کلانشهر در راستای پیشگیری از گسترش حاشیه نشینی و جلوگیری از تصرف و تغییرکاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار دادسرای مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: کمیته صیانت از حریم شهر مشهد از سال ۹۶ با هدف ایجاد یک رویه واحد و بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌های متولی امر از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: رفع تصرف اراضی ملی و اعاده به وضع سابق آن در سه مرحله به میزان ۱۰۳ هکتار؛ اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در خصوص اعاده به وضع سابق باغ ویلاهای غیر مجاز طی ۱۴ مرحله که حدود ۶۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی و اعاده به وضع سابق شده، بخشی از اقدامات اجرایی این کمیته در سال ۹۸ است.

منبع: فارس

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صیانت از حریم شهر دادسرای مشهد دستورکار صیانت از حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)



منبع:پاد

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقبال رسمی نخست وزیر الجزایر از رئیسی / علت سفر چه بود؟ (فیلم) سؤال خبرنگار صداوسیما از حسن روحانی رییس جمهوری پیشین ، درباره وظیفه کارگزاران نظام (فیلم) درخواست بغض‌آلود رئیس بیمارستان گاندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴۲ دستورکار برای حفاظت و مرمت از میراث خراسان رضوی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد