Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زبردست در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح جمعه سی‌ام خرداد ماه با گزارش جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن مرد جوانی در سد الخلج، آتش‌نشانان غواص این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 به گزارش حوزه ارتباطات سازمان آتش‌نشانی تبریز، وی اضافه کرد: این مرد جوان که در آب سد الخلج شهرستان بستان‌آباد غرق شده بود با تلاش و جست‌وجوی نیروهای آتش‌نشانی تبریز از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبردست متذکر شد: ۱۴ خرداد ماه سال جاری نیز مرد جوان ۳۰ ساله‌ای در همین سد غرق شده بود که با دستور مدیران استانی، نیروهای آتش‌نشانی تبریز به محل اعزام شده و اقدام به کشف پیکر مغروق از سد کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نداشتن آشنایی کافی از شنا در سدها خودداری کنند، همچنین سازمان‌هایی که وظیفه امدادرسانی در خارج از شهر را بر عهده دارند، همچنان که آتش‌نشانی در کنار سایر گروه‌های امدادی است، ارتقای توان عملیاتی خود را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 523232 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی تبریز حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی تبریز حوادث ایران آتش نشانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد